Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / अलाहिदा तेलंगाना के हक़ में मुलाज़मीन का विद्युत सुधा पर धरना

अलाहिदा तेलंगाना के हक़ में मुलाज़मीन का विद्युत सुधा पर धरना

महकमा बर्क़ी के तेलंगाना मुलाज़मीन ने अलैहदा रियासत तेलंगाना के हक़ में पार्लीयामेंट में बिल की पेशकशी का मुतालिबा करते हुए आज विद्युत सुधा पर धरना मुनज़्ज़म किया। सैंकड़ों की तादाद में तेलंगाना मुलाज़मीन ने मर्कज़ी हुकूमत

महकमा बर्क़ी के तेलंगाना मुलाज़मीन ने अलैहदा रियासत तेलंगाना के हक़ में पार्लीयामेंट में बिल की पेशकशी का मुतालिबा करते हुए आज विद्युत सुधा पर धरना मुनज़्ज़म किया। सैंकड़ों की तादाद में तेलंगाना मुलाज़मीन ने मर्कज़ी हुकूमत से तेलंगाना बिल की मंज़ूरी के मुतालिबा और विद्युत सुधा में तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले ओहदेदार पर सीमा – आंध्र मुलाज़मीन के हमला के ख़िलाफ़ धरना मुनज़्ज़म किया।

पुलिस ने एहतेजाजी तेलंगाना मुलाज़मीन को रोकने की कोशिश की, जिस पर मुलाज़मीन की पुलिस से बहस और तकरार हो गई। तेलंगाना मुलाज़मीन की जोइंट एक्शन कमेटी ने विद्युत सुधा के ओहदेदार पर हमला के ज़िम्मेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया है।

एक मरहला पर तेलंगाना मुलाज़मीन ने शिकायत की कि पुलिस उन के साथ जानिबदारी का रवैया इख़्तियार किए हुए है जब कि सीमा – आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले मुलाज़मीन ना सिर्फ़ एहतेजाज कर रहे हैं बल्कि उन की हिमायत में बैरूनी क़ाइदीन शरीक हो रहे हैं।

पुलिस ने तेलंगाना मुलाज़मीन से इज़हारे यगांगत करने के लिए पहुंचने वाले क़ाइदीन को विद्युत सुधा में दाख़िला की इजाज़त नहीं दी, हत्ता कि मीडिया को भी इमारत के बाहर ही रोक दिया गया।
ऐसा महसूस होता है कि चीफ मिनिस्टर ख़ुद मुख़ालिफ़ तेलंगाना मुहिम की क़ियादत कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि हुकूमत के इस तरह के इक़दामात पर उसे संगीन नताइज से गुज़रना पड़ेगा।

TOPPOPULARRECENT