Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / अलाहिदा रियासत की जद्द-ओ-जहद में सियासत का अहम रोल:महमूद अली

अलाहिदा रियासत की जद्द-ओ-जहद में सियासत का अहम रोल:महमूद अली

टी आर एस ने इलाके तेलंगाना में जश्न मनाने की तमाम त्यारियां मुकम्मिल करली है। टी आर एस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना का ख़ाब शर्मिंदा ताबीर होरहा है।

टी आर एस ने इलाके तेलंगाना में जश्न मनाने की तमाम त्यारियां मुकम्मिल करली है। टी आर एस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना का ख़ाब शर्मिंदा ताबीर होरहा है।

अलाहिदा तेलंगाना रियासत की अवाम में मुसलमानों में शऊर बेदार करने में रोज़नामा सियासत का अहम रोल होने का उन्होंने दावा किया।

टी आर एस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना के अवाम पिछ्ले निस्फ़ सदी से इज़्ज़त नफ़स की लड़ाई लड़ रहे हैं और अलाहिदा तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए तेलंगाना के तलबा-ओ-नौजवानों ने बड़े पैमाने पर अपनी ज़िंदगियां क़ुर्बान की हैं।

तेलंगाना के एम्पलॉयज़ के अलावा समाज के तमाम मज़ाहिब और तबक़ात ने तेलंगाना की तहरीक में अहम रोल अदा किया है। सरबराह टी आर एस के चंद्रशेखर राव‌ ने सब्र आज़मा तहरीक चलाते हुए अलाहिदा तेलंगाना रियासत की तशकील को यक़ीनी बनाने में अहम रोल अदा किया है जिस के पेशे नज़र कांग्रेस के ज़ेरे क़ियादत यू पी ए हुकूमत 18 फ़बरोरी को तेलंगाना बिल पार्लियामेंट में पेश कररही है । इस के लिए पार्लियामेंट सेक्रेटेरिएट की तरफ से अहकामात भी जारी कर दिए गए हैं।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत के बिल को पार्लियामेंट में मंज़ूरी मिल जाएगी। टी आर एस के हलक़ों में काफ़ी जोश-ओ-ख़ुरोश पाया जाता है। तेलंगाना के 10 अज़ला में टी आर एस क़ाइदीन और कारकुनों की तरफ से जश्न मनाने की तमाम त्यारियां मुकम्मिल करली गई हैं।

मुहम्मद महमूद अली ने तेलंगाना तहरीक में रोज़नामा सियासत का भी अहम रोल होने का भी दावा करते हुए कहा कि तेलंगाना से होने वाली नाइंसाफ़ीयों , ज़ुलम-ओ-ज़्यादती को उजागर करने अक़लियतों खास्कर मुसलमानों को तेलंगाना तहरीक से जोड़ने में भी रोज़नामा सियासत ने अहम रोल अदा किया है जिस की जितनी तारीफ़ की जाये कम है। तेलंगाना की तहरीक में दूसरे तबक़ात के साथ मुसलमानों ने भी बढ़ चढ़ कर हिस्सा लिया है। उन्होंने तेलंगाना की तहरीक में शामिल रहने वाले तमाम मुजाहिदीन से इज़हारे तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT