Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / अला उद्दीन ट्रस्ट की इमारत पर मलगयात का इन्हिदाम बलदिया की कार्रवाई

अला उद्दीन ट्रस्ट की इमारत पर मलगयात का इन्हिदाम बलदिया की कार्रवाई

ग्रेटर हैदराबाद मजलिस बलदिया ने आज मदीना बिल्डिंग पर वाक़्ये अलाव उद्दीन ज़कवा ट्रस्ट की इमारत पर बिलाइजाज़त मिलगियों की तामीर के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए 26 मिलगियों को मुनहदिम कर दिया।

ग्रेटर हैदराबाद मजलिस बलदिया ने आज मदीना बिल्डिंग पर वाक़्ये अलाव उद्दीन ज़कवा ट्रस्ट की इमारत पर बिलाइजाज़त मिलगियों की तामीर के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए 26 मिलगियों को मुनहदिम कर दिया।

मजलिस बलदिया के अमले ने आज सुबह तक़रीबन 6.30 बजे पुलिस की भारी जमईयत के साथ पहुंच कर ये कार्रवाई अंजाम दी। बताया जाता हैके मजलिस बलदिया की इजाज़त के बगै़र ये मलगयात तामीर की जा रही थी।

अगरचे वक़्फ़ बोर्ड ने किरायादार को मलगियात की तामीर की इजाज़त देदी ताहम इस ने तामीर के लिए बलदिया से इजाज़त हासिल नहीं की थी।

बताया जाता हैके बलदिया की तरफ से तामीर के ख़िलाफ़ नोटिस भी जारी की गई लेकिन तामीरी काम को जारी रखा गया। मजलिस बलदिया के इन्हिदामी उसको एड ने 26 मलगियात की छतों को नुक़्सान पहुंचाया और बाअज़ दीवारों को मुनहदिम कर दिया। तामीरी काम अभी जारी था कि बलदिया ने ये कार्रवाई अंजाम दी।

वक़्फ़ बोर्ड के ज़राए ने बताया कि अलाव उद्दीन ज़कवा ट्रस्ट की इस इमारत की दूसरी मंज़िल पर मुहम्मद नसीर उद्दीन नामी शख़्स को 26 मिलगियों की तामीर की इजाज़त दी गई और उन्हें वक़्फ़ बोर्ड ने किरायादार की हैसियत से मंज़ूरी दी।

तक़रीबन एक साल पहले वक़्फ़ बोर्ड ने अलाव उद्दीन ज़कवा ट्रस्ट को बरख़ास्त करते हुए इस इमारत को रास्त अपनी तहवील में ले लिया था और चार माह पहले ही इमारत की दूसरी मंज़िल पर मलगियात की तामीर की इजाज़त दी गई।

वक़्फ़ बोर्ड की इजाज़त के साथ साथ तामीर के लिए बलदिया की इजाज़त भी ज़रूरी है ताहम किरायादार ने बलदिया से इजाज़त हासिल नहीं की।

बताया जाता हैके इमारत से मुताल्लिक़ मुक़द्दमा अभी भी अदालत में ज़ेर दौरां हैं। इन्हिदामी कार्रवाई की इत्तेला मिलने पर वक़्फ़ बोर्ड के हुक्काम ने इमारत का मुआइना किया ।बताया जाता हैके अब मज़ीद तामीर के लिए बलदिया की इजाज़त लाज़िमी होजाएगी

TOPPOPULARRECENT