Monday , October 23 2017
Home / Uttar Pradesh / अलीगढ यूनीवर्सिटी में बीफ बिरयानी की इत्तेला पर तनाज़ा

अलीगढ यूनीवर्सिटी में बीफ बिरयानी की इत्तेला पर तनाज़ा

अलीगढ: अपने अक़ल्लीयती किरदार को बरक़रार रखने के मसले पर जद्द-ओ-जहद का शिकार अलीगढ मुस्लिम यूनीवर्सिटी में आज फिर एक तनाज़ा पैदा हो गया। अब ये तनाज़ा बीफ के मसले पर हुआ है। ये मसला सोश्यल मीडिया पर कल उस वक़्त पैदा हुआ जब वाट्स अप पर एक पोस्ट पेश किया गया जिसमें कहा गया है कि यूनीवर्सिटी के मेडिकल कॉलेज कैंटीन में बीफ बिरयानी फ़राहम की जा रही है।

यूनीवर्सिटी ने फ़ौरी इस रिपोर्ट की तरदीद की है। रिपोर्टस में ये तास्सुर दिया जा रहा था कि बिरयानी में गाय का गोश्त इस्तेमाल किया गया है बेल का नहीं। सोश्यल मीडिया पर कैंटीन के मेनूकार्ड की तस्वीर को भी पेश किया गया था। बीजेपी की मेयर शकुन्तला भारती ने पार्टी क़ाइदीन और कई दाएं बाज़ू कारकुनों के साथ आज सीनियर सुप्रिटेंडेंट‌ पुलिस के दफ़्तर के रूबरू मुज़ाहरा किया और मुतालिबा किया कि मेडिकल कॉलेज कैंटीन के कॉन्ट्रैक्ट के ख़िलाफ़ बीफ बिरयानी फ़राहम करने पर मुक़द्दमा दर्ज किया जाये।

पुलिस का कहना है कि इस मसले पर अभी तहक़ीक़ात जारी हैं। जैसे ही ये इत्तेलात फैलने लगीं यूनीवर्सिटी के हुक्काम यूनीवर्सिटी प्रॉक्टर ऐम मुहसिन ख़ान की क़ियादत में मेडिकल कॉलेज कैंटीन पहूंच गए और उन्होंने बरसरे मौक़ा जायज़ा लिया। यूनीवर्सिटी के तर्जुमान राहिब इबरार ने इल्ज़ाम आइद किया कि ये वाक़िया दर असल इदारे को बदनाम करने की नापाक कोशिश है।

मेनू में जिस बीफ का तज़किरा किया गया है वो बेल का गोश्त था। उन्होंने कहा कि ये सिर्फ़ इदारे को बदनाम और रुस्वा करने की साज़िश है। वो पूरे यक़ीन से कह सकते हैं कि मेनू में जिस बीफ बिरयानी का तज़किरा किया गया है वो बेल के गोश्त की है गाय के गोश्त की नहीं|

TOPPOPULARRECENT