Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / अलीगढ़ के करीब एक क़स्बे में फ़िर्कावाराना कशीदगी

अलीगढ़ के करीब एक क़स्बे में फ़िर्कावाराना कशीदगी

लखनऊ तब्दीली मज़हब की शिकायत पर तब्लीगी कारकुन गिरफ़्तार

लखनऊ

तब्दीली मज़हब की शिकायत पर तब्लीगी कारकुन गिरफ़्तार

अलीगढ़ के करीब एक छोटे क़स्बे में उस वक़्त फ़िर्कावाराना कशीदगी फैल गई जब बजरंग दल अरकान ने इल्ज़ाम आइद किया कि निस्फ़ दर्जन मबलग़ीन के एक ग्रुप ने दरेहातवें के तबदीली मज़हब की कोशिश की। बजरंग दल अरकन और दीगर दाएं बाज़ू पार्टियों के क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया कि मबलग़ीन का एक ग्रुप देहातियों का मज़हब तब्दील करवाने केलिए इस गाँव‌ का चक्कर लगा रहा है।

पुलिस ने बताया कि बादियुन्नज़र में तब्दीली मज़हब के इल्ज़ामात झूटे साबित हुए क्योंकि इस गाँव‌ में मुसलमानों की कोई आबादी नहीं है। ताहम एक 75 साला देहाती सूरज पाल जो कि कुंजरा ज़ात से ताल्लुक़ रखते हैं जिन के मकान में ये ग्रुप ठहरा हुआ था । बताया गया कि ये मज़हबी क़ाइदीन अक्सर-ओ-बेशतर हमारे गाँव‌ आते हैं और हफ़्ते को जब ये लोग प्यासे होगए थे मैने इन्हीं , मैंने उन्हें पानी दिया चूँकि उस वक़्त नमाज़ का वक़्त आन पहुंचता , उन लोगों ने नमाज़ अदा करने की इजाज़त तलब की जिस पर में इनकार नहीं करसका।

सूरज पाल ने बताया कि मबलग़ीन का दौरा तब्दील मज़हब कोई ताल्लुक़ नहीं रखता और एक अरसा-ए-दराज़ से उन लोगों से जाना पहचाना है। सूरज पाल ने मज़ीद कहा कि कंजर बिरादरी का किसी मज़हब से ताल्लुक़ नहीं है और हम दीवाली के मौक़े पर सब्ज़ी पूरी और ईद पर सिवइयां खाते हैं। ताहम पुलिस ने 7 तब्लीगी कारकुनों के ख़िलाफ़ एफ आर आर दर्ज करलिया है।

TOPPOPULARRECENT