Saturday , October 21 2017
Home / India / अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के मैडीकल कॉलेज को ज़्यादा ग्रान्ट्स: हुकूमत

अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के मैडीकल कॉलेज को ज़्यादा ग्रान्ट्स: हुकूमत

जवाहरलाल नहरू मैडीकल कॉलेज मुल्हिक़ा अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के मैडीकल कॉलेज को हकूमत-ए-हिन्द(भारत सरकार) की तरफ‌ से दी जाने वाली सालाना ग्रांट में मज़ीद इज़ाफ़ा किया जाएगा। मर्कज़ी वज़ीर बराए फ़रोग़ इंसानी वसाइल कपिल सिब्बल ने आज म

जवाहरलाल नहरू मैडीकल कॉलेज मुल्हिक़ा अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के मैडीकल कॉलेज को हकूमत-ए-हिन्द(भारत सरकार) की तरफ‌ से दी जाने वाली सालाना ग्रांट में मज़ीद इज़ाफ़ा किया जाएगा। मर्कज़ी वज़ीर बराए फ़रोग़ इंसानी वसाइल कपिल सिब्बल ने आज मैडीकल कॉलेज के शोबा-ए-ज़ियाबीतुस का अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी की जश्न ज़रीं (गोल्डन जुबली) तक़ारीब का मर्कज़ी वज़ीर सेहत(केंद्र मंत्री स्वास्थ्य) ग़ुलाम नबी आज़ाद के साथ इफ़्तिताह(उद्घाटन) करने के बाद हाज़रीन से ख़िताब(संबोधित) के दौरान इसका ऐलान किया।

उन्हों ने यूनीवर्सिटी को तीक़न दिया कि वो अगर मर्कज़ी वज़ीर बरक़रार ना रहें तब भी इन का दिया हुआ तीक़न बरक़रार रहेगा, क्योकि मुल्क को मैडीकल तालीम की इंतिहाई ज़रूरत है। उन्हों ने कहा कि वो जानते हैं कि मैडीकल कॉलेज के ग्रान्ट्स पर तवील अर्सा(लंबे समय) से नज़र-ए-सानी(समीक्षा ) नहीं की गई।

TOPPOPULARRECENT