Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / अलैहदा तेलंगाना की तशकील के लिए पार्लीमैंट में बिल पेश करने का मुतालिबा

अलैहदा तेलंगाना की तशकील के लिए पार्लीमैंट में बिल पेश करने का मुतालिबा

हैदराबाद२६अगस्त (सियासत न्यूज़) अलैहदा रियासत तलंगाना की तशकील का बिल पार्लीमैंट में पेश करने और तलंगाना रियासत के आजलाना क़ियाम का मुतालिबा करते हुए 3सितंबर को सी पी आई की जानिब से एक अज़ीमुश्शान जल्सा-ए-आम कमीयूनिसट पार्टीआफ़

हैदराबाद२६अगस्त (सियासत न्यूज़) अलैहदा रियासत तलंगाना की तशकील का बिल पार्लीमैंट में पेश करने और तलंगाना रियासत के आजलाना क़ियाम का मुतालिबा करते हुए 3सितंबर को सी पी आई की जानिब से एक अज़ीमुश्शान जल्सा-ए-आम कमीयूनिसट पार्टीआफ़ इंडिया की जानिब से मुनाक़िद किया जा रहा है और इस जल्सा-ए-आम को कामयाब करने और तलंगाना की अवाम में अलैहदा रियासत तलंगाना के मुताल्लिक़ मर्कज़ी हुकूमत की टाल मटोल पालिसीयों के ख़िलाफ़ अवाम में शऊर बेदार करने केलिए 25अगस्त तासतमबर तलंगाना के दस अज़ला में सी पी आई की जानिब से रिया लियां मुनाक़िद की जा रही हैं।

सिटी सैक्रेटरी सी पी आई वे ऐस बोस ने क्लाक टाओर सिकंदराबाद पर आज उन ख़्यालात का इज़हार किया जहां से अलैहदा रियासत तलंगाना की तशकील का मुतालिबा करते हुए सी पी आई की ऐलान करदा तलंगाना प्रजा पूर्व यात्रा के ज़िमन में रिया लीमुनाक़िद की गई । रिया ली की क़ियादत सलीम ख़ान सैक्रेटरी सी पी आई सिकंदराबाद ने की जबकि राम नरसिम्हा राओ ई टी नरसिम्हा डाक्टर सुधाकर छाया देवी कामरेड मुनीरपटेल मुहम्मद ज़हीर बाबा ख़ान इमतियाज़ ख़ान साजिद ख़ान यूनुस ख़ान सिराज ख़ानमसऊद ख़ान के बिशमोल सैंकड़ों कमीयूनिसट क़ाइदीन ओ रुका रुक्नों ने इस रिया ली में शिरकत की।

बोस ने कहाकि मर्कज़ी हुकूमत अलैहदा रियासत तलंगाना की तशकील के मसला को तात्तुल का शिकार बनाकर सैंकड़ों तलबा की क़ुर्बानीयों को नजरअंदाज़ कररही है और इलाक़ा तलंगाना के साथ नाइंसाफ़ीयां की जा रही हैं।

उन्होंने कहाकि सी पी आईइबतिदा से अलैहदा तलंगाना की तशकील का मुतालिबा करते हुए रियासत के तीनों ख़तों में एहितजाजी मुज़ाहिरे मुनाक़िद करती आरही है और तलंगाना रियासत के क़ियाम तक हम अपनी जद्द-ओ-जहद को जारी रखेंगी। उन्हों ने कहाकि मर्कज़ की जानिब से तलंगाना रियासत के क़ियाम के ऐलान में मज़ीदता ख़ैर को सी पी आई हरगिज़ बर्दाश्त नहीं करेगी।

सिकंदराबाद के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में कम्यूनिस्टा क़ाइदीन और कारकुनों ने घूम कर मर्कज़ी हुकूमत की तलंगाना मुख़ालिफ़ पालिसीयों के ख़िलाफ़ अवाम को वाक़िफ़ करवाते हुए सी पी आई की जानिब से मुनाक़िद किए जाने वाले जल्सा-ए-आम को कामयाब बनाने की अपील की है

TOPPOPULARRECENT