Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / अलैहदा रियासत की तशकील का अमल तेज़ किया जाये

अलैहदा रियासत की तशकील का अमल तेज़ किया जाये

इलाके तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले रियास्ती वुज़रा अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए आजलाना इक़दामात का मुतालिबा करते हुए बहुत जल्द सदर नशीन यू पी ए-ओ-सदर कुल हिंद कांग्रेस कमेटी सोनीया गांधी से मुलाक़ात करेंगे।

इलाके तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले रियास्ती वुज़रा अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए आजलाना इक़दामात का मुतालिबा करते हुए बहुत जल्द सदर नशीन यू पी ए-ओ-सदर कुल हिंद कांग्रेस कमेटी सोनीया गांधी से मुलाक़ात करेंगे।

आज शाम यहां अपने घर पर रियास्ती वज़ीर-ए-बहबूद बराए पसमांदा तबक़ात बिस्वा राज के साथ अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डी के अरूना रियास्ती वज़ीर इतलाक़ात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा ने ये बात कही।

उन्होंने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस वर्किंग कमेटी ने तमाम पहलू से तफ़सीली जायज़ा लेते हुए तमाम सयासी जमातों से बातचीत के बाद ही रियासत की तक़सीम-ए-अमल में लाने का फ़ैसला किया है लेकिन जिन सयासी जमातों और इसके क़ाइदीन ने अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में लाने की मुकम्मिल ताईद-ओ-हिमायत की थी आज वही क़ाइदीन अपने बयानात और मर्कज़ी हुकूमत को हवाला करदा तहरीरी मुक्तो बात के बावजूद अपने मौक़िफ़ से मुकर रहे हैं।

इन रियास्ती वुज़रा ने पुरअमन अंदाज़-ओ-ख़ुशगवार माहौल में अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के अमल को यक़ीनी बनाने पर ज़ोर दिया।

इस मक़सद के लिए पार्लीमैंट में पेश किए जाने वाले तेलंगाना बिल को मंज़ूर करने और रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली में भी ज़रूरत पड़ने पर क़रारदाद की मंतोरी में सीमा आंध्र इलाके जात से ताल्लुक़ रखने वाले मर्कज़ी वुज़रा अरकान पार्लीमान के अलावा रियास्ती वुज़रा और अरकान असेंबली से भरपूर तआवुन की अपील की।

इन वुज़रा ने कांग्रेस हाईकमान के फ़ैसले की मुख़ालिफ़त करने वाले मर्कज़ी वुज़रा अरकान पार्लीमान रियास्ती वुज़रा अरकान असेंबली से दरयाफ़त किया कि कांग्रेस हाईकमान जो भी फ़ैसला करेगी इस पर क़ायम रहने और मुकम्मिल ताईद करने का एलान करने वाले आख़िर आज क्यों अपने मौक़िफ़ से मुकर रहे हैं।

डी के अरूना ने कहा कि रियासत की तक़सीम से अगर कोई मसाइल सीमा आंध्रई तेलुगू अवाम को दरपेश हूँ तो आपस में मिल बैठ कर उन मसाइल की ख़ुशगवार माहौल में यकसूई की जा सकती है। इस सिलसिले में ख़ुद रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से मुदाख़िलत कर के अपनी ख़ुसूसी दिलचस्पी का इज़हार करने की पुरज़ोर ख़ाहिश की।

TOPPOPULARRECENT