Tuesday , September 26 2017
Home / test / अलक़ायदा के जंगजू दाइश के ख़िलाफ़ लड़ सकते हैं – पीटरयास

अलक़ायदा के जंगजू दाइश के ख़िलाफ़ लड़ सकते हैं – पीटरयास

U.S. General David Petraeus gestures during the Senate Intelligence Committee hearing on his nomination to be director of the Central Intelligence Agency in Washington, in this file photo taken June 23, 2011. Petraeus has pleaded guilty in federal court to a charge of unauthorized removal and retention of classified information, the U.S. Justice Department said on Tuesday. REUTERS/Yuri Gripas/Files (UNITED STATES - Tags: POLITICS MILITARY CRIME LAW)

सेन्ट्रल इंटेलीजेंस एजेंसी (सी आई ए) के साबिक़ सरब्राह रिटायर्ड जनरल डेविड पीटरयास ने कहा है कि अमरीका को शाम में सख़्त-गीर जंगजू ग्रुप दाइश के मुक़ाबले के लिए अलक़ायदा से वाबिस्ता अल नसरा महाज़ के बाअज़ अरकान के साथ मिलकर काम करने पर ग़ौर करना चाहिए।

डेविड पीटरयास ने सी एन एन को दिए गए एक बयान में कहा है कि अलक़ायदा से वाबिस्ता अल नसरा महाज़ के बाअज़ अरकान को दौलते इस्लामी इराक़ वो शाम (दाइश) के ख़िलाफ़ इत्तिहाद में शमूलीयत पर आमादा किया जा सकता है।

अलबत्ता उन्होंने वज़ाहत की है कि हमें शाम में अल नसरा महाज़ को एक तंज़ीम के तौर पर दाइश के ख़िलाफ़ किसी भी सूरत में इस्तेमाल करने की कोशिश नहीं करनी चाहिए और ना उस के साथ कोई तआवुन करना चाहिए।

TOPPOPULARRECENT