Wednesday , September 20 2017
Home / Islami Duniya / अल नस्रा महाज़ ने 71 यरग़माल शामी फ़ौजीयों के सर कलम कर दिए

अल नस्रा महाज़ ने 71 यरग़माल शामी फ़ौजीयों के सर कलम कर दिए

शाम में अलक़ायदा के मुक़र्रब शिद्दत पसंद तंज़ीम “अल नस्रा महाज़” ने रवां माह अदलब के एक फ़ौजी अड्डे पर क़ब्जे के दौरान यरग़माल बनाए गए सरकारी फ़ौज के 71 अफ़िसरों और अहलकारों को मौत के घाट उतार दिया है।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ अल नस्रा फ्रंट की जानिब से इंटरनेट पर पोस्ट की गई तसावीर में यरग़माली शामी फ़ौजीयों को मुँह के बल ज़मीन पर गिराए दिखाया गया है। इन तमाम फ़ौजीयों को अल नस्रा के जंगजूओं ने नौ सितंबर को अदलब के अबू अलज़हूर फ़ौजी अड्डे पर हमले के दौरान फ़रार होते हुए यरग़माल बना लिया था।

मक़्तूल शामी फ़ौजीयों में कई सीनियर अफ़्सर और हवाबाज़ भी शामिल हैं। याद रहे कि अल नस्रा फ्रंट के जंगजूओं ने नौ सितंबर को अदलब में अबू अलज़हूर फ़ौजी अड्डे पर उस वक़्त हल्ला बोल दिया था जब रेतीले तूफ़ान ने पूरे इलाक़े को घेरे में ले रखा था। ख़राब मौसम से फ़ायदा उठाते हुए अल नस्रा के जंगजूओं ने अबू अलज़हूर फ़ौजी अड्डे का घेराव करने के बाद उस पर यलग़ार कर दी थी।

अल नस्रा के जंगजूओं की जानिब से पिछले दो साल से इस फ़ौजी अड्डे का मुहासिरा जारी था। अमला ये फ़ौजी अड्डा ऑपरेशनल कार्यवाईयों के लिए मुअत्तल हो कर रह गया था। मौसम की ख़राबी ने जंगजूओं को आख़िरी वार करने का मौक़ा फ़राहम कर दिया।

TOPPOPULARRECENT