Tuesday , October 24 2017
Home / World / अल क़ायदा कुर्द बटालियन दहश्तगर्द तंज़ीम : अमेरीका

अल क़ायदा कुर्द बटालियन दहश्तगर्द तंज़ीम : अमेरीका

वाशिंगटन, ०७ जनवरी (एजैंसीज़) अमेरीकी हुकूमत ने इराक़ और ईरान की सरहदों के दरमयान सरगर्म अलक़ायदा कुर्द बटालियन को आलमी सतह पर ख़तरनाक दहश्तगर्द तंज़ीम क़रार देते हुए इस के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन पाबंदीयां आइद करने का ऐलान किया है जिस के नती

वाशिंगटन, ०७ जनवरी (एजैंसीज़) अमेरीकी हुकूमत ने इराक़ और ईरान की सरहदों के दरमयान सरगर्म अलक़ायदा कुर्द बटालियन को आलमी सतह पर ख़तरनाक दहश्तगर्द तंज़ीम क़रार देते हुए इस के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन पाबंदीयां आइद करने का ऐलान किया है जिस के नतीजा में अमेरीकी दायरा इख़तियार के तहत तमाम मुक़ामात पर इस तंज़ीम के असासे मुंजमिद करदिए जाऐंगे और अमरीकीयों को इस तंज़ीम के साथ कोई मुआमलत करने से रोक दिया जाएगा।

चीन ख़बररसां इदारा झुन्नावा ने अमरीकी वज़ारत-ए-ख़ारजा के एक ब्यान के हवाला से कहा कि इस फ़ैसले से अलक़ायदा कुर्द बटालियन (ए कियु के बी) को पहुंचने वाले मालिया और दीगर इमदाद को रोकने में मदद मिलेगी। ब्यान में कहा गया है कि किसी भी परतशद्दुद हमला करने के लिए इस तंज़ीम की सलाहीयत ख़तम करने के लिए अमेरीका ने ये क़दम उठाया है।

ये तंज़ीम 2007 में मुख़्तलिफ़ दहश्तगर्द तंज़ीमों के बच्चे कच्चे ग्रुपों की मदद से बनाई गई थी और इस ने खुले आम अलक़ायदा से वफ़ादारी का हलफ़ लिया था।

तंज़ीम कई दहश्तगर्द हमले करचुकी है जिन में 27 मई 2007 को इराक़ शहर अरबेल में किया गया धमाका भी शामिल है जिस में 19 अफ़राद हलाक हो गए थे। जुलाई 2007 के दौरान इराक़ी शहर पनजवान में घात लगाकर किए गए अपने हमले में ए कियु के बी ने सात सरहदी गारडज़ को हलाक कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT