Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / अवामी फ़लाही इक़दामात नज़रअंदाज

अवामी फ़लाही इक़दामात नज़रअंदाज

हैदराबाद। 25 नवंबर, ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की एक साला कारकर्दगी में सब से बड़ा कारनामा एक साल चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से मुकम्मल करना है । साबिक़ रियास्ती वज़ीर मिस्टर टी सरीनवास यादव ने आज एन टी आर ट

हैदराबाद। 25 नवंबर, ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की एक साला कारकर्दगी में सब से बड़ा कारनामा एक साल चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से मुकम्मल करना है । साबिक़ रियास्ती वज़ीर मिस्टर टी सरीनवास यादव ने आज एन टी आर ट्रस्ट भवन में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इक़तिदार सँभालने के बाद से अब तक कोई कारनामा हुकूमत ने अंजाम नहीं दिया है बल्कि इन हालात के बावजूद किरण कुमार रेड्डी ने एक साल मुकम्मल करते हुए बहुत बड़ा कारनामा अंजाम दिया है ।

उन्हों ने बताया कि मिस्टर किरण कुमार रेड्डी को चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा जैकपॉट में हासिल हुआ है इसी लिए उन्हें अपनी ज़िम्मेदारीयों का एहसास नहीं है । मिस्टर टी सरीनवास यादव ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा पर रहते हुए किरण कुमार रेड्डी ने अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद को पूरी तरह से नजरअंदाज़ करदिया है । उन्हों ने रचा बंडा प्रोग्राम को ज़ाती तशहीर का ज़रीया क़रार देते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत अपनी नाएहली को छिपाने केलिए रचा बंडा के नाम पर ज़ाती तशहीर में मसरूफ़ है । साबिक़ रियास्ती वज़ीर ने बताया कि रचा बंडा प्रोग्राम के दौरान अवामी ब्रहमी से ये बात वाज़िह होती है कि रचा बंडा प्रोग्राम के दौरान अवामी मसाइल को हल करने में हुकूमत नाकाम होचुकी है ।

उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत गुज़श्ता रचा बंडा प्रोग्राम के दौरान वसूल की गई दरख़ास्तों की यकसूई में भी नाकाम होचुकी है । मिस्टर टी सरीनवास यादव ने रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया कि रियास्ती हुकूमत रचा बंडा प्रोग्राम के दौरान वसूल की गई दरख़ास्तों की यकसूई पर व्हाईट पेपर जारी करी। उन्हों ने मिस्टर नायडू पर लगाए जा रहे इल्ज़ामात को बेबुनियाद क़रार देते हुए कहा कि फ़लाही इक़दामात में नाकाम और अवामी ब्रहमी का सामना कररहे क़ाइदीन को अप्पोज़ीशन पर तन्क़ीद और इल्ज़ामात के इलावा कोई काम नहीं होता।

उन्हों ने बताया कि डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हकूमत में जो भी मुआमलतें हुईं इन तमाम मुआमलतों में के वे पी रामचंद्र राॶ का कलीदी किरदार रहा है इसी लिए रियासत के इन तमाम ओहदेदारों को सामने आना चाहीए जो ये जानते हैं कि कुन मुआमलात में के वे पी का रोल रहा है ।

मिस्टर टी सरीनवास यादव ने बताया कि के वे पी रामचंद्र राॶ और राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हकूमत में बदउनवानीयों में मुलव्वस दीगर क़ाइदीन के मुताल्लिक़ तलगोदीशम पार्टी बहुत जल्द सबूत-ओ-शवाहिद अवाम के सामने पेश करते हुए उन्हें भी सी बी आई तहक़ीक़ात का सामना करने केलिए मजबूर करेगे। उन्हों ने बताया कि तलगोदीशम पार्टी के पास डाक्टर रेड्डी की बदउनवानी के काफ़ी शवाहिद मौजूद हैं

TOPPOPULARRECENT