Friday , October 20 2017
Home / District News / अवाम को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करना पुलिस की ज़िम्मेदारी

अवाम को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करना पुलिस की ज़िम्मेदारी

तानडोर, ०३ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) अवाम को औहाम परस्ती से छुटकारा दिलाना घरेलू झगड़ों का सद्द-ए-बाब करना बच्चा मज़दूरी रिया गंग-ओ-दीगर जराइम के मुताल्लिक़ अवाम में शऊर बेदार करना और उन के रोक थाम केलिए मूसिर तदाबीर इख्तियार

तानडोर, ०३ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) अवाम को औहाम परस्ती से छुटकारा दिलाना घरेलू झगड़ों का सद्द-ए-बाब करना बच्चा मज़दूरी रिया गंग-ओ-दीगर जराइम के मुताल्लिक़ अवाम में शऊर बेदार करना और उन के रोक थाम केलिए मूसिर तदाबीर इख्तियार करना पुलिस की क़ानूनी ज़िम्मेदारी है और अवाम के बुला तफ़रीक़ तहफ़्फ़ुज़ के लिए पुलिस को हुकूमत का मुकम्मल तआवुन दस्तयाब रहेगा ।

इन ख़्यालात का इज़हार वज़ीर-ए-दाख़िला मुहतरमा सबीता इंदिरा रेड्डी ने तानडोर में कर्णकूट पुलिस स्टेशन की जदीद इमारत के इफ़्तिताही तक़रीब से ख़िताब करते हुए किया वज़ीर-ए-दाख़िला ने मज़कूरा तक़रीब के मौक़ा पर अपने आँजहानी वालिद को याद करते हुए कहा कि ये इलाक़ा इन का आबाई मुक़ाम है । इस मौक़ा पर तानडोर डी एस पी उदए कुमार ने मेहमानों और शरका का इस्तिक़बाल किया ।

जबकि ज़िला रूरल एस पी मिस्टर आर जी नायक ने अपनी रिपोर्ट में कहा कि कर्णकूट पुलिस स्टेशन जो तानडोर मंडल के मौज़ा कर्णकूट में क़ायम जैसे बादअज़ां गौना पर मुंतक़िल कर दिया गया । उन्हों ने मज़ीद कहा कि ए पी पुलिस हाउज़िंग कारपोरेशन ने 41 लाख रुपय के सर्फ़ा से 9 माह की मुख़्तसर मुद्दत में तमाम सहूलतों से लैस जदीद इमारत तामीर की है ।

मज़कूरा काम में तानडोर रुकन असेंबली डाक्टर पी महेंद्र रेड्डी ने एम एल ए फ़ंड से 10 लाख रुपय मंज़ूर कराये । इस मौक़ा पर रूरल एस पी ने वज़ीर-ए-दाख़िला से अपील की कि पुलिस जवानों की रिहायश केलिए क्वाटर्स की जल्द अज़ जल्द तामीर के लिए मूसिर नुमाइंदगी करें ।

नौजवानों की जानिब से अर्बन सी आई श्री निवास सल्लू को हाल ही में पेश आए सारिखौ के वाक़्य में अनून की दिलेरी के इव्ज़ एज़ाज़ दिया गया और उन्हें तमग़ा पेश किया गया । जिस की ख़ूब सताइश की गई । इस मौक़ा पर रुकन असेंबली पी महेंद्र रेड्डी आई जी मिस्टर राजीव रतन आई पी एस , डी आई जी मिस्टर नागी रेड्डी , आई पी उसने शिरकत की । डी एस पी उदए कुमार के शुक्रिया के साथ तक़रीब इख़तेताम को पहूँची

TOPPOPULARRECENT