Sunday , September 24 2017
Home / AP/Telangana / अवाम को पुलिस से बे-ख़ौफ़ रुजू होने की हिदायत:कमिशनर महेश भगवत

अवाम को पुलिस से बे-ख़ौफ़ रुजू होने की हिदायत:कमिशनर महेश भगवत

हैदराबाद 13 जुलाई: साइबराबाद ईस्ट के कमिशनर पुलिस महेश भगवत ने पुलिस मुलाज़िमीन से कहा कि वो अवामी ख़िदमात के लिए अपने आपको वक़्फ़ कर दें और अपने मातहत ओहदेदारों को हिदायत के साथ ताकीद भी की के अवामी मसाइल से लापरवाही पर सख़्त नताइज का सामना करना पड़ेगा। साइबराबाद ईस्ट के कमिशनर ने एल्बीनगर का दौरा किया और कैंप ऑफ़िस का मुआइना क्या।

इस मौके पर कमिशनर साइबराबाद (मशरिक़) ने अवाम से मुलाक़ात की और रास्त तौर पर उनके मसाइल की समाअत की और अवाम को भरोसा दिलाया कि पुलिस हमेशा अवाम के बीच और अवाम के साथ है। उन्होंने इस मौके पर कहा कि वो हर मंगल के दिन एल्बीनगर और हर जुमा के दिन मलकाजगिरी डीसीपी ऑफ़िस में अवाम के लिए दस्तयाब रहेंगे।

उन्होंने अवाम से दरख़ास्त की के वो अपनी मसाइल की यकसूई के लिए बिलाख़ोफ़ पुलिस से रुजू हूँ। डीसीपी एल्बीनगर के ऑफ़िस में कमिशनर महेश भगवत ने 5 लोगों की शिकायतों की समाअत की। उन्होंने अमला को ताकीद की के वो अवाम से बेहतरीन-ओ-ख़ुशगवार अंदाज़ में रुजू हूँ और कहा कि पुलिस स्टेशन से रुजू होने वाले मसाइल के सबब ही रुजू हुए हैं, जिनकी ख़िदमात भी पुलिस का मक़सद है।

साइबराबाद पुलिस को दो हिस्सों में तक़सीम करने के बाद दोनों हिस्सों के लिए अलाहिदा कमिशनर मुक़र्रर किए गए हैं और कमिशनर मशरिक़ भगवत का ये पहला दौरा था । इस मौके पर डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस एल्बीनगर ज़ोन तफ़सीर इक़बाल , एडिशनल डीसीपी ट्राफिक दैव्य चरण , एसीपी एल्बीनगर वीनू गोपाल राव‌ , ट्राफिक इंस्पेक्टर ख़्वाजा मुईनुद्दीन-ओ-दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT