Saturday , September 23 2017
Home / District News / अवाम टी आर एस हुकूमत से बेज़ार

अवाम टी आर एस हुकूमत से बेज़ार

सूर्यापेट 12 सितंबर: टी आर एस की मौजूदा रियास्ती हुकूमत नाकाम हुकूमत है। अर्बाब हुकूमत अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के बजाये सैर-ओ-सयाहत में लगे हुए हैं।

इन ख़्यालात का इज़हार इंचार्ज तेलुगु देशम सूर्यापेट डेवेझने किया। वो पार्टी ऑफ़िस में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से गुफ़्तगु कर रहे थे। पटेल रमेश रेड्डी ने कहा कि रियासत में एक तरफ़ किसान तबक़ा ज़बूँहाली का शिकार है दूसरी तरफ़ चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ लाखों, करोड़ों रुपये अपने बैरूनी ममालिक सफ़र पर ख़र्च कर रहे हैं।

इन्होंने कहा कि रोज़ बरोज़ रियासत के हालात खराब होते जा रहे हैं लेकिन हुकूमत कोई अमली इक़दामात नहीं कर रही है। उन्होंने कहा कि टी आर एस ने अवाम से बुलंद बाँग दावे करते हुए सुनहरा तेलंगाना का ख़ाब दिखाकर इक़तिदार हासिल किया लेकिन अवाम ताहाल हुकूमत के वादों की तकमील का इंतेज़ार कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि रियासत का हर तबक़ा मुख़्तलिफ़ मसाइल में घिरा हुआ है और हर दिन मसाइल में इज़ाफ़ा हो रहा है लेकिन हुकूमत मसाइल की यकसूई की तरफ़ कोई तवज्जा नहीं दे रही है।

उन्होंने कहा कि अवाम मौजूदा हुकूमत को ज़बरदस्त सबक़ सिखाएँगे। पी रमेश रेड्डी ने कहा कि हलक़ा असेंबली में भी मुख़्तलिफ़ मसाइल हैं, अवाम पानी के लिए तरस रहे हैं। अंदरून चार माह पालेर ज़ख़ीरा आब से सरबराही का वादा किया गया था लेकिन इस पर भी अब तक कोई पेशक़दमी नहीं हुई।

उन्होंने कहा कि सिर्फ ख़ुशकुन वादों से ज़्यादा अरसा तक हुकूमत नहीं की जा सकती। उन्होंने इस हुकूमत को एलानात करने वाली हुकूमत क़रार दिया और तेलुगु देशम कारकुनों को हिदायत दी के वो अवामी मसाइल को उजागर करें और अवाम से रब्त मज़बूत करें। इस मौके पर हिदी रेड्डी राजा सय्यद शफ़ी उल्लाह-ओ-दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT