Friday , August 18 2017
Home / Delhi News / अवाम तक रसाई के लिए फेसबुक की इख़तिराई मुहिम

अवाम तक रसाई के लिए फेसबुक की इख़तिराई मुहिम

नई दिल्ली: फेसबुक के बानी मार्क ज़िक्र बर्ग ने एक नई मार्किटिंग राह इख़तियार करते हुए फिर एक-बार मुतनाज़ा मुफ़्त बुनियादी इंटरनेट ख़िदमात की ताईद की और कहा कि इस से नेट न्यूटर उल्टी का तहफ़्फ़ुज़ होगा। ज़िक्र बर्ग शख़्सी तौर पर वीडियो पर पेश हुए और मुफ़्त बुनियादी ज़रूरीयात की तशहीर की।

उन्होंने बताया कि फेसबुक ने भी मुफ़्त बुनियादी ख़िदमात का अहाता किया है। उनमें तालीम, हिफ़्ज़ान-ए-सेहत और रोज़गार शामिल हैं। इस मक़सद के लिए ख़ुसूसी एप्लीकेशन डिज़ाइन किए जाऐंगे और सारिफ़ीन को उनके फ़ोन पर डाटा प्लान के बग़ैर ये ख़िदमात फ़राहम रहेंगी।

इस के इलावा दीगर कई ख़िदमात जैसे यूट्यूब, जी मेल, गूगल या ट्विटर के लिए उसकी रसाई नहीं हो सकेगी। फेसबुक की इस तजवीज़ के बाज़ गोशे मुख़ालिफ़त कर रहे हैं और वो उसे नेट न्यूटर उल्टी के बुनियादी उसूलों के ख़िलाफ़ तसव्वुर करते हैं। ज़िक्र बर्ग ने कहा हमारा ये ईक़ान है कि नेट राबिता एक इन्सानी हक़ है और दुनिया से राबिता बरक़रार रखना हमारी नई नसल के लिए बुनियादी चैलेंज है।

जब लोग एक दूसरे से मरबूत होंगे तो हम कई अनोखे काम अंजाम दे सकते हैं। हम अवाम से क़रीब हो सकते हैं और नई तजावीज़ नए मौक़े से भरपूर इस्तिफ़ादा कर सकते हैं। उन्होंने कहा कि इंटरनेट सिर्फ़ चंद मुतमव्विल और ताक़तवर लोगों की मुराआत नहीं हो सकता और हमें उसे काम करने होंगे जिनके ज़रिये हर शख़्स इस में हिस्सेदार हो और सबको यकसाँ मौक़े मिलें। उन्होंने अवाम से इस की भरपूर ताईद की तवक़्क़ो ज़ाहिर की।

TOPPOPULARRECENT