Saturday , October 21 2017
Home / Khaas Khabar / असद ओवैसी की तहवील के ख़िलाफ़ शहर में बंद

असद ओवैसी की तहवील के ख़िलाफ़ शहर में बंद

हैदराबाद 22 जनवरी: सदर मजलिस असद ओवैसी की ख़ुदसपुर्दगी के फ़ौरी बाद शहर में पुलिस ने सख़्त चौकसी इख़तियार करली । शहर में ज़ाइद पुलिस फ़ोर्स को तायुनात कर दिया गया । पुलिस को शहर में बड़े पैमाने पर नाख़ुशगवार वाक़ियात का अंदेशा था, ताहम त

हैदराबाद 22 जनवरी: सदर मजलिस असद ओवैसी की ख़ुदसपुर्दगी के फ़ौरी बाद शहर में पुलिस ने सख़्त चौकसी इख़तियार करली । शहर में ज़ाइद पुलिस फ़ोर्स को तायुनात कर दिया गया । पुलिस को शहर में बड़े पैमाने पर नाख़ुशगवार वाक़ियात का अंदेशा था, ताहम तमाम अंदेशे ग़लत साबित हुए और शहर के हालात मजमूई तौर पर पुरअमन रहे कोई बड़ा नाख़ुशगवार वाक़ियात पेश नहीं आया। शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर और इलाक़ों में एक या दो वाक़ियात पेश आए जिस में चंद बसों पर संगबारी की गई और दर्जनों कारकुनों की गिरफ़्तारी अमल में आई। बाअज़ मुक़ामात पर रज़ाकाराना तौर पर बंद मनाया गया जबके कई मुक़ामात पर दुकानात को मजलिसी कारकुनों ने बंद करवाया।

असद ओवैसी की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज ओलड सिटी स्कूलस फ़ैडरेशन और ऑटो यूनीयन ने आज बंद का एलान किया है। इलाके जात टोली चौकी मह्दी पटनम आसिफ़ नगर नामपली पर असद ओवैसी की जेल मुंतक़ली की इतेला के साथ ही पुराना शहर के कुछ हिस्सा में बाज़रा बंद होगए। इमकानी एहतिजाज और तशद्दुद के पेशे नज़र आर टी सी ने अपनी बस सरवेस को पुराने शहर में बंद कर दिया हालाँके अवाम दोपहर के वक़्त अपने मकानात का रुख़ कररहे थे। ब्रहम मजलिसी कारकुनों ने लाड बाज़ार मीरचोक और चंद दीगर मुक़ामात पर मीडीया के नुमाइंदों को तस्वीरकशी से रोक दिया और उन्हें वापिस जाने का मुतालिबा किया।

मीरचोक और मदीना मार्किट के इलाके में एक तलुगु अख़बार के फ़ोटोग्राफ़र का कैमरा छीन कर फेंक दिया गया। आलीजाह कोटला में दूकान बंद ना करने पर एक दुकानदार से ज़बरदस्ती करते हुए दूकान बंद करवाई गई इस दौरान एक शख़्स के सिरपुर गहिरी ज़ख़म आने से वो शदीद ज़ख़मी होगया। इलाक़ा मानसा हुब्ब टैंक में दूकानात बंद ना करने पर संगबारी की गई और मह्दी पटनम में एक बस को नुक़्सान पहुंचाया गया। अंबर पेट‌ और चादर घाट के इलाक़ों में बसों पर संगबारी की गई ।

इस दौरान पुलिस ने तक़रीबन 8 अफ़राद को एहतियाती तौर पर गिरफ़्तार कर लिया। पुराना शहर के इलाके में बंद का असर रहा। मदीना मार्किट से शाह अली बंडा तक तक़रीबन कारोबारी इदारे बंद रहे । बरहम एहितजाजियों ने दबिरपूरा में हुकूमत का अलामती पुतला नज़र-ए-आतिश किया हुकूमत के ख़िलाफ़ नारा बाज़ी की ।

असद ओवैसी की जेल मुंतक़ली की इतेला के बाद शहर के हालात में कशीदगी और बेचैनी के दरमयान शहर के बाअज़ स्कूलस से लोग अपने बच्चों को लेकर दौड़ने लगे । जगह जगह पुलिस के दस्ते और गाड़ियां गशत कररही थीं हस्सास इलाक़ों को पुलिस ने अमलन अपनी गिरिफ़त में ले लिया था और पिक़्टस डाल दिए गए थे । पुलिस की ज़ाइद फ़ोर्स को चारमीनार शाहअलीबंडा और फ़लक नुमा के इलाक़ों में रखा गया था और पुलिस के आला ओहदेदार वक़फ़ा वक़फ़ा से इलाक़ों में गशत करके हालात का जायज़ा ले रहे थे । रात देर गए तक शहर के हालात क़ाबू में रहे और पुलिस ने तमाम अहम मुक़ामात और हस्सास इलाक़ों में गशत को बढ़ा दिया था । रात देर गए तक शहर बिलख़सूस पुराने शहर के हालात क़ाबू में रहे और पुलिस ने सख़्त चौकसी इख़तियार कर ली है ।

TOPPOPULARRECENT