Saturday , October 21 2017
Home / Sports / असद रऊफ़ के ख़िलाफ़ मॉडल लेना का एफ़ आई आर दरज कराने से पीछे

असद रऊफ़ के ख़िलाफ़ मॉडल लेना का एफ़ आई आर दरज कराने से पीछे

मुंबई 2 फरव‌री पाकिस्तानी इम्पायर असद रऊफ़ को आज उस वक़्त कुछ राहत मिली जब मुंबई से ताल्लुक़ रखने वाली मॉडल लेना कपूर ने उनके ख़िलाफ़ जिन्सी हिरासानी के मुआमले में एफ़ आई दर्ज करने से गुरेज़ किया है । हालाँकि 6 माह पहले मॉडल ने इम्पायर के ख़िलाफ़ तहरीरी शिकायत दर्ज करवाई थी।

ख़बररसां एजैंसी पी टी आई से बात चीत‌ करते हुए ओशी वारा पुलिस स्टेशन के सीनयर इन्सपैक्टर दिलीप रूपोते ने कहा कि मॉडल लेना कपूर जिन्होंने असद रऊफ़ केख़िलाफ़ जिन्सी हिरासानी की शिकायत की थी और हमने उन्हें गुजिश्ता रोज़ जाँच‌ केलिए अपना बयान रिकार्ड करने केलिए तलब किया तो मॉडल ने कहा कि वो इस मुआमले को मज़ीद तूल देना नहीं चाहती।

अलावा अज़ीं मॉडल ने हमें तहरीरी तौर पर आगाह भी कर दिया है कि वो इम्पायर के ख़िलाफ़ मज़ीद किसी किस्म की कोई शिकायत दर्ज नहीं करना चाहती है । गुजिश्ता साल‌ माह अगस्त में मॉडल कपूर ने बांद्रा में डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस प्रताप धीगा कौर के दफ़्तर पहुंच कर असद रऊफ़ के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाई थी जिस में मुंबई से ताल्लुक़ रखने वाली मॉडल ने कहा था कि असद रऊफ़ ने श्रीलंका और हिन्दुस्तान में 2012-ए-में कइ मर्तबा जिन्सी हिरासानी की है ।

प्रताप ने लेना कपूर की इस शिकायत को वरसवा पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया जिस के बाद जाँच केलिए ओशी वारा पुलिस स्टेशन को हिदायत दी गई । लोखंडवाला इलाक़ा में रहने वाली मॉडल कपूर ने शुरू में कहा था कि असद रऊफ़ से उन की गुजिश्ता साल‌ मार्च में श्रीलंका में मुलाक़ात हुई थी जिस के बाद दोनों ने अपने फ़ोन नंबरात एक दूसरे को दिए थे ।

मॉडल ने ये भी कहा था कि असद रऊफ़ ने ये वाज़िह कर दिया था कि वो शादीशुदा होने के अलावा उनके बच्चे भी हैं लेकिन वो दूसरी शादी करसकते हैं । बादअज़ां कपूर ने इम्पायर पर ये इल्ज़ाम भी लगाया था कि कुछ अर्सा बाद रऊफ़ ने उन के फ़ोन कालिस का जवाब देना बंद कर दिया और इस के अलावा असद रऊफ़ ने उसे पहचानने से भी इनकार कर दिया था ।

TOPPOPULARRECENT