Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / अहमद उल्लाह ने मस्जिद के अहाता में इंतिख़ाबी मुहिम चलाई

अहमद उल्लाह ने मस्जिद के अहाता में इंतिख़ाबी मुहिम चलाई

इलेक्शन कमीशन से शिकायत की गई है कि रियासती वज़ीर अकलियती बहबूद अहमद उल्लाह ने कड़पा ज़िला के कोनडोर मंडल के मुक़ाम छत वैली में मस्जिद के अहाता में इंतिख़ाबी मुहिम चलाई। इलेक्शन कमीशन से कांग्रेस के रुक्न राज्य सभा चिरंजीवी के

इलेक्शन कमीशन से शिकायत की गई है कि रियासती वज़ीर अकलियती बहबूद अहमद उल्लाह ने कड़पा ज़िला के कोनडोर मंडल के मुक़ाम छत वैली में मस्जिद के अहाता में इंतिख़ाबी मुहिम चलाई। इलेक्शन कमीशन से कांग्रेस के रुक्न राज्य सभा चिरंजीवी के ख़िलाफ़ शिकायत की गई है कि उन्हों ने अपनी तक़रीर में ये रेमार्क किया कि वाई एस आर कांग्रेस को वोट देने का मतलब लार्ड वेंकटेश्वर से दग़ाबाज़ी के मुतरादिफ़(कि तरह) होगा।

इस दौरान इलेक्शन कमीशन ने सदर तेलगूदेशम एन चंद्रा बाबू नायडू को क्लीन चिट दे दी। वाई एस आर कांग्रेस ने शिकायत की थी कि चंद्रा बाबू नायडू ने तिरूपति में हाल में एक इंतिख़ाबी जलसा से ख़िताब करते हुए जगन मोहन रेड्डी के मज़हब का ज़िक्र किया था।

तिरूपति में चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की तक़रीर के बाअज़ हिस्से तनाज़ा का मौज़ू बन गए हैं और अख़बारी इत्तिलाआत की रोशनी में इलेक्शन कमीशन ने इस का नोट लिया है और तक़रीर की वीडियो रेकॉर्डिंग तलब की है।

इस तक़रीर में किरण कुमार रेड्डी ने मुबय्यना तौर पर ये रेमार्क किया कि अगर वाई एस जगन मोहन रेड्डी को इक़तिदार दिया गया तो वो ना सिर्फ रियासत के अवाम बल्कि रियासत का भी क़त्ल कर देंगे। उन्हों ने जगन को एसा शख़्स क़रार दिया जिन के अतराफ़ ग़ुंडों और गैर समाजी अनासिर का घेरा है।

TOPPOPULARRECENT