Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / अहमद पाशा कादरी के ख़िलाफ़ पुलिस में टी आर एस की शिकायत

अहमद पाशा कादरी के ख़िलाफ़ पुलिस में टी आर एस की शिकायत

हैदराबाद,21 जनवरी:महात्मा गांधी के मुजस्समा के बारे में रुकन असेंबली चारमीनार अहमद पाशाह कादरी की तक़रीर एक संगीन तनाज़ा का रुख़ इख़तियार करती जा रही है। बाबाए क़ौम मोहन दास करम चंद गांधी के मुजस्समा की असेंबली तंसीब के ताल्लुक़ से और

हैदराबाद,21 जनवरी:महात्मा गांधी के मुजस्समा के बारे में रुकन असेंबली चारमीनार अहमद पाशाह कादरी की तक़रीर एक संगीन तनाज़ा का रुख़ इख़तियार करती जा रही है। बाबाए क़ौम मोहन दास करम चंद गांधी के मुजस्समा की असेंबली तंसीब के ताल्लुक़ से और मुबय्यना तौर पर मुतनाज़ा रेमार्क के ख़िलाफ़ तनाज़ा शिद्दत इख़तियार कर गया है।

पुराने शहर के छतरी नाका पुलिस स्टेशन में आज तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के क़ाइदीन ने पाशाह कादरी के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए एक याद्दाश्त पेश की। ब्रहम क़ाइदीन ने अहमद पाशाह कादरी की तक़रीर और उन के मुतनाज़ा रेमार्क को कड़ी तन्क़ीद का निशाना बनाया और पाशाह कादरी के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया।

इस ख़सूस में इन्सपैक्टर छतरी नाका नारायण रेड्डी ने बताया कि टी आर इसके एक वफ़द ने यादाशत पेश की है और मुतालिबा किया कि अहमद पाशाह कादरी की तक़रीर और उन के जुमलों का जायज़ा लिया जाये और कार्रवाई की जाये। टी आर ऐस क़ाइदीन ने अहमद पाशाह की तक़रीर को बाबाए क़ौम गांधी जी की तौहीन क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT