Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / अक़ामती मदारिस स्कीम, उल्मा-ओ-मशाइख़ीन की मीटिंग

अक़ामती मदारिस स्कीम, उल्मा-ओ-मशाइख़ीन की मीटिंग

हैदराबाद 18 मार्च: डायरेक्टर जनरल एन्टी करप्शन ब्यूरो अबदुलक़य्यूम ख़ां ने तेलंगाना में अक़लियतों के लिए क़ायम किए जानेवाले 70 अक़ामती मदारिस स्कीम को कामयाब करने के लिए जुमा को सहि पहर 3 बजे उर्दू मस्कन खिलवत में उल्मा-ओ-मशाइख़ीन और मोअज़्ज़िज़ीन की मीटिंग तलब किया है।

इस मीटिंग में अक़ामती मदारिस के आग़ाज़ के लिए ना सिर्फ तजावीज़ हासिल की जाएँगी बलके उन स्कूलों में दाख़िले को यक़ीनी बनाने के लिए उल्मा-ओ-मशाइख़ीन और मोअज़्ज़िज़ीन से तआवुन की अपील की जाएगी।

जारीया साल जून से 70 अक़ामती मदारिस के आग़ाज़ का मन्सूबा है जिसमें 35 स्कूल लड़कीयों के लिए हैं। इन स्कूलों में पांचवें ता सातवीं जमात तक इबतेदाई तालीम का इंतेज़ाम रहेगा और एससी आक़ामती स्कूलस की तर्ज़ पर तमाम बेहतर बुनियादी सहूलतें फ़राहम की जाएँगी। स्टूडेंट्स के लिए तआम और क़ियाम के मुफ़्त इंतेज़ामात के अलावा मेडिकल की सहूलत भी हासिल रहेगी। हर स्कूल में 240 स्टूडेंट्स के दाख़िले का निशाना मुक़र्रर किया गया है जो किसी चैलेंज से कम नहीं। स्टूडेंट्स की आमद को यक़ीनी बनाने के लिए अबदुलक़य्यूम ख़ां ने ये मीटिंग तलब किया है। स्कूलों से मुताल्लिक़ सोसाइटी के सदर नशीन डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर कडीम श्रीहरी हैं जबकि नायब सदर नशीन अबदुलक़य्यूम ख़ां को मुक़र्रर किया गया है।

TOPPOPULARRECENT