Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / अक़ामती स्कूलस में मयार तालीम बेहतर रखा जाये:एके ख़ान

अक़ामती स्कूलस में मयार तालीम बेहतर रखा जाये:एके ख़ान

हैदराबाद 31 जुलाई:तेलंगाना अक़लियती अक़ामती तालीमी इदारों की सोसाइटी ने तमाम 71 अक़ामती स्कूलस प्रिंसिपलस के लिए एक तर्बीयती प्रोग्राम मुनाक़िद किया। नायब सदर नशीन-ओ-सदर तेलंगाना अक़लियती अक़ामती स्कूलस सोसाइटी ए के ख़ान आईपीए ने सदारत की। उन्होंने प्रिंसिपलस और ज़िला इंचार्ज ओहदेदारों से ख़िताब करते हुए अक़ामती स्कूलस के सिलसिले में हुई पेशरफ़त का जायज़ा लिया। उन्होंने कहा कि अक़ामती स्कूलस का क़ियाम मुल्क की किसी भी रियासत में किसी भी चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से अक़लियती बहबूद के लिए शुरू करदा सबसे बड़ा प्रोग्राम है।

उन्होंने बताया कि तमाम अक़लियती अक़ामती स्कूलस का कामयाबी से आग़ाज़ हो गया है। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ से इज़हार-ए-तशक्कुर किया कि उन्होंने अक़लियती अक़ामती स्कूलस का क़ियाम अमल में लाया है। उन्होंने इन स्कूलस के वीज़न का इआदा किया और प्रिंसिपलस-ओ-ओहदेदारों से कहा कि वो यहां बेहतर मयार तालीम और स्टूडेंट्स की बेहतरी को अव्वलीन तर्जीह दें।

उन्होंने कहा कि आइन्दा माह से सोसाइटी तमाम स्कूलस के लिए मुस्तक़िल इमारत की तामीर का काम शुरू करेगी और हर इमारत पर 20 करोड़ रुपये ख़र्च किए जाऐंगे। बी शफ़ी उल्लाह सेक्रेटरी ने तमाम प्रिंसिपलस को अक़ामती स्कूलस के कामयाब आग़ाज़ पर मुबारकबाद पेश की।

TOPPOPULARRECENT