Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / अज़हर उद्दीन फिक्सिंग केस की दुबारा तहक़ीक़ात होंगी ?

अज़हर उद्दीन फिक्सिंग केस की दुबारा तहक़ीक़ात होंगी ?

नई दिल्ली 17 नवंबर (एजैंसीज़) फिक्सिंग मुआमले में ये ख़बर एक सनसनीखेज़ ख़बर होगी क्योंकि दिल्ली पुलिस 1999-में मैच फिक्सिंग केस की दुबारा तहक़ीक़ात के लिए कार्रवाई का आग़ाज़ करदिया है । ये वही केस है जिस में जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम के साबिक़

नई दिल्ली 17 नवंबर (एजैंसीज़) फिक्सिंग मुआमले में ये ख़बर एक सनसनीखेज़ ख़बर होगी क्योंकि दिल्ली पुलिस 1999-में मैच फिक्सिंग केस की दुबारा तहक़ीक़ात के लिए कार्रवाई का आग़ाज़ करदिया है । ये वही केस है जिस में जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम के साबिक़ कप्तान हैंसी क्रोनिए पर ताहयात पाबंदी आइद किए जाने के इलावा हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान मुहम्मद अज़हर उद्दीन को भी इस मुआमले में क़सूरवार क़रार दिया गया था और उन पर भी पाबंदी आइद की गई थी।

पाकिस्तानी खिलाड़ियों को एसपाट फिक्सिंग मुआमले में क़ैद की सज़ा होने के बाद ज़राए का कहना है कि 1999-ए-के मैच फिक्सिंग मुआमले की दुबारा तहक़ीक़ात दिल्ली पुलिस की जानिब से शुरू की जा रही है जिस में हैंसी क्रोनिए ने कलीदी अदा किया था। मज़कूरा मुक़द्दमा मैं पेशरफ़त इस लिए भी आई है क्योंकि बर्तानवी ओहदेदारों ने बिलआख़िर संजीव चावला के मुताल्लिक़ अहम मालूमात फ़राहम की हैं।

संजीव चावला लंदन से ताल्लुक़ रखने वाला एक बुकी और मज़कूरा केस में कलीदी और मुश्तबा शख़्स है । पुलिस को इस बात का भी इंतिज़ार है कि दिल्ली लेबारेटरीज़ से फ़ार नसक़ रिपोर्ट फ़राहम की जाएगी जिस में हैंसी क्रोनिए और संजीव चाॶला के दरमयान टेलीफ़ोन पर हुई गुफ़्तगु की तफ़सीलात फ़राहम की जाएंगी। क्रोनिए ने इस वक़्त दौरा-ए-हिंदूस्तान के मौक़ा पर बिकी संजीव चाॶला से फ़ोन पर गुफ़्तगु करते हुए अपनी टीम के मुताल्लिक़ तफ़सीलात फ़राहम की थीं नीज़ इस केस में मुलव्विस पाए जाने के बाद हैंसी क्रोनिए पर ताहयात पाबंदी आइद करदी गई थी लेकिन 2002-में क्रोनिए तय्यारा हादिसा में हलाक होगई।

दरीं असना उन के साथी खिलाड़ी हर्शल गिब्स और हेनरी विलियम्स पर 6 माह की पाबंदी आइद की गई थी नीज़ हिंदूस्तानी कप्तान अज़हर उद्दीन पर भी ताहयात पाबंदी आइद करदी गई थी। ज़राए ने इन्किशाफ़ किया है कि हुकूमत ने दिल्ली पुलिस को दुबारा तहक़ीक़ात की इजाज़त दे दी है और वो अनक़रीब अदालत में एक रिपोर्ट पेश करते हुए मज़कूरा केस की तहक़ीक़ात की इजाज़त तलब करेगे और उम्मीद है कि रवां बरस के अवाख़िर इस केस की दुबारा तहक़ीक़ात का आग़ाज़ हो जाएगा।

TOPPOPULARRECENT