Tuesday , October 17 2017
Home / India / अफ़ज़ल गुरु के लिए ख़ुसूसी दुआएं

अफ़ज़ल गुरु के लिए ख़ुसूसी दुआएं

श्रीनगर, 16 फ़रवरी: वादी कश्मीर में आज नमाज़े जुमा के मौक़े पर पार्लियामेंट हमला केस में फांसी पर लटकाए जाने वाले मुहम्मद अफ़ज़ल गुरु के लिए ख़ुसूसी दुआएं की गईं। इस के इलावा अफ़ज़ल गुरु को फांसी दिए जाने के ख़िलाफ़ किए गए एहतिजाज में सात अ

श्रीनगर, 16 फ़रवरी: वादी कश्मीर में आज नमाज़े जुमा के मौक़े पर पार्लियामेंट हमला केस में फांसी पर लटकाए जाने वाले मुहम्मद अफ़ज़ल गुरु के लिए ख़ुसूसी दुआएं की गईं। इस के इलावा अफ़ज़ल गुरु को फांसी दिए जाने के ख़िलाफ़ किए गए एहतिजाज में सात अफ़राद ज़ख़मी हुए हैं जिनमें दो पुलिस अहलकार भी शामिल हैं।

हालाँकि वादी की बड़ी मसाजिद में नमाज़ अदा नहीं की जासकी लेकिन, वादी के अंदरूनी इलाक़ों की मसाजिद में नमाज़ के बाद अफ़ज़ल गुरु के लिए ख़ुसूसी दुआएं की गई। जामा मस्जिद में भी आज नमाज़ नहीं होसकी। ज़राए ने बताया कि कुछ मसाजिद में अफ़ज़ल गुरु को कश्मीर काज़ का शहीद क़रार दिया गया।

अफ़ज़ल गुरु का ताक़्क़ुल शुमाली कश्मीर से था। नमाज़े जुमा के बाद कुछ अफ़राद ने एहतिजाजी मुज़ाहिरे भी किए और उन एहतिजाजियों का पुलिस के साथ तसादुम भी हुआ। एक आम शहरी इन झड़पों के दौरान गोली लगने की वजह से ज़ख़मी होगया है । सरकारी ज़राए ने बताया कि दीगर चार अफ़राद भी झड़पों में ज़ख़मी हुए हैं जबकि ज़ख़्मियों में दीगर दो पुलिस अहलकार भी शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT