Thursday , October 19 2017
Home / India / अफ़ज़ल गुरु को फांसी केख़िलाफ़ पाकिस्तानी पार्लीमेंट में क़रारदाद की मज़म्मत

अफ़ज़ल गुरु को फांसी केख़िलाफ़ पाकिस्तानी पार्लीमेंट में क़रारदाद की मज़म्मत

नई दिल्ली। 15 मार्च (पी टी आई) अफ़ज़ल गुरु को दी गई फांसी की मज़म्मत के तौर पर पाकिस्तानी पार्लीमेंट में क़रारदाद की मंज़ूरी पर बी जे पी ने आज सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि हिंदूस्तानी पार्लीमेंट पर दहश्तगर्द हमले पर महर तौसीक़ सबुत करने वाल

नई दिल्ली। 15 मार्च (पी टी आई) अफ़ज़ल गुरु को दी गई फांसी की मज़म्मत के तौर पर पाकिस्तानी पार्लीमेंट में क़रारदाद की मंज़ूरी पर बी जे पी ने आज सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि हिंदूस्तानी पार्लीमेंट पर दहश्तगर्द हमले पर महर तौसीक़ सबुत करने वाले इस मुल्क के साथ ताल्लुक़ात को मामूल पर नहीं लाया जा सकता।

राज्य सभा में अप्पोज़ीशन लीडर अरूण जेटली ने हुकूमत से दरख़ास्त की कि गुज़िशता रोज़ की क़रारदाद की रोशनी में पाकिस्तान के साथ अपने ताल्लुक़ात पर दुबारा ग़ौर करने बी जे पी और दीगर जमातों ने हिंदूस्तान के दाख़िली मामलात में पाकिस्तान की मदाख़िलत की मज़म्मत केलिए पार्लीमेंट में एक क़रारदाद की पीकशी का मुतालिबा किया।

एवान का इजलास आज जैसे ही शुरू हुआ मिस्टर जेटली ने ये मसला उठाया और कहा कि पाकिस्तानी पार्लीमेंट में मनज़ोरा क़रारदाद हिंदूस्तान के दाख़िली उमूर में मुदाख़िलत के अलावा सारी पाकिस्तानी सियासत का ये एक एसा सरकारी बयान भी है जिस के ज़रीये दहश्तगर्द हमले की ताईद-ओ-तौसीक़ की गई है।

मिस्टर जेटली ने कहा कि पार्लीमेंट हमले में हिंदूस्तान को हमेशा ही पाकिस्तानी हाथ का शुबा रहा है और एसा मालूम होता है की पाकिस्तानी पार्लीमेंट में गुज़िशता रोज़ मनज़ोरा क़रारदाद ने हमारे अंदेशों को दरुस्त साबित कर दिया है। उन्होंने कहा कि हकूमत-ए-हिन्द को चाहीए कि वो पाकिस्तान के साथ निमटने के तरीक़े पर संजीदगी के साथ ग़ौर करे और तावक़तीके ये क़रारदाद बरक़रार रहेगी हमें अपने ताल्लुक़ात को मामूल पर लाने का ख़्याल भूल जाना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT