Wednesday , October 18 2017
Home / India / अफ़ज़ल गुरु को फांसी के ख़िलाफ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के कश्मीरी तलबा का एहतिजाजी मुज़ाहिरा

अफ़ज़ल गुरु को फांसी के ख़िलाफ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के कश्मीरी तलबा का एहतिजाजी मुज़ाहिरा

अलीगढ़, 12 फरवरी : ( पी टी आई ) अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम कश्मीरी तलबा ने यूनीवर्सिटी कैंपस में पार्लीमेंट पर हमले के मुजरिम अफ़ज़ल गुरु को सज़ाए मौत देने पर मुल्क के फ़ौजदारी क़वानीन निज़ाम के ख़िलाफ़ ख़ामोश एहतिजाज मुनज़्ज़

अलीगढ़, 12 फरवरी : ( पी टी आई ) अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम कश्मीरी तलबा ने यूनीवर्सिटी कैंपस में पार्लीमेंट पर हमले के मुजरिम अफ़ज़ल गुरु को सज़ाए मौत देने पर मुल्क के फ़ौजदारी क़वानीन निज़ाम के ख़िलाफ़ ख़ामोश एहतिजाज मुनज़्ज़म किया ।

अलीगढ़ एक्टीविस्ट्स सोसायटी (Aligarh Activists’ Society) से मुल्हिक़ा तक़रीबन 100 एहतिजाजियों ने ख़ामोश जुलूस में हिस्सा लेते हुए इंसाफ़ को फांसी के उनवान से वरक़ेए तक़सीम किए जिसमें वाज़िह तौर पर कहा गया था कि अफ़ज़ल गुरु पर इंतिहाई संगीन नौईयत के जुर्म के इर्तिकाब पर मुक़द्दमा चलाया गया लेकिन हक़ीक़ी क़ानूनी नुमाइंदगी फ़राहम नहीं की गई ।

हुकूमत के पास कोई गवाह नहीं था जिसके तहत अफ़ज़ल गुरु को इस जुर्म में रास्त तौर पर मुलव्वस समझा जा सके । दरीं असना अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के अहाता में यू पी ए सदर नशीन सोनीया गांधी के 16 फ़रवरी के सालाना जलसा तक़सीम अस्नाद की मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से यूनीवर्सिटी के दौरा के पेशे नज़र, हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात सख़्त कर दिए गए हैं ।

TOPPOPULARRECENT