Sunday , October 22 2017
Home / India / अफ़ज़ल गुरु मसले पर जम्मू ओ कशमीर असेम्बली में हंगामा

अफ़ज़ल गुरु मसले पर जम्मू ओ कशमीर असेम्बली में हंगामा

जम्मू 12 मार्च (पी टी आई ) जम्मू कश्मीर असेम्बली में आज ज़बरदस्त हंगामा हुआ । अफ़ज़ल गुरु के मसले पर अप्पोज़ीशन अरकान ने शदीद एहतेजाज किया जिस से कार्रवाई तीन मर्तबा मुल्तवी की गई ।मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे के इस बयान पर कि मुतवफ़्फ़ी अफ़ज़ल गुरु की मय्यत उन के अरकान ख़ानदान के हवाले नहीं की जाएगी ,अप्पोज़ीशन ने शदीद एहतेजाज किया ।

शिंदे के बयान पर जम्मू ओ कश्मीर की पूरी अप्पोज़ीशन पार्टीयां बरहमी का मुज़ाहरा कररही थीं । एवान में मुसलसल ख़ललअंदाज़ी पाई गई । अरकान की नारे बाज़ी और लफ़्ज़ी झड़पों के दरमियान कार्रवाई नहीं चल सकी । सुशील कुमार शिंदे ने कल ही ये बयान देते हुए कहा था कि पार्लीमैंट पर हमले के सज़ाए मौत पाने वाले अफ़ज़ल गुरु की नाश को कश्मीर में उन के अरकान ख़ानदान के हवाले करना ख़ारिज अज़ इमकान है ।

उन्होंने कहा कि अफ़ज़ल गुरु की नाश जेल के क़वाइद के मुताबिक़ इसी अहाते में दफ़न करदी गई है । अब नाश को अरकान ख़ानदान के हवाले करने की कोई राह नहीं है । आज सुबह जैसे ही असेम्बली की कार्रवाई का आग़ाज़ हुआ । पीपल्ज़ डैमोक्रेटिक पार्टी के अरकान अप्पोज़ीशन बेंचों से उठ खड़े हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला के ख़िलाफ़ नारे लगाए ।

अरकान ने शिंदे के बयान की मुज़म्मत की । पी डी पी के रुकन सय्यद बशीर और जावेद मुस्तफ़ा मीर ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने एवान के अरकान को ठेस पहुंचाई है । पार्टी ख़ुतूत से बाला-ए-तर होकर असेम्बली के तमाम अरकान अफ़ज़ल गुरु की नाश उन के अरकान ख़ानदान के हवाले करने का मुतालिबा करचुके हैं ।

वो ये चाहते हैं कि इस मसले पर हुकूमत बयान दें । स्पीकर मुबारक गिल ने मुदाख़िलत की और कहा कि हुकूमत मीडीया रिपोर्टस की बुनियाद पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला के तबसरे पर बयान नहीं दे सकती । उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह उस मसले को मुताल्लिक़ा हुक्काम के सामने उठाएंगे इस के बाद वो एवान असेम्बली में बयान देंगे ।

इस के साथ ही अरकान मुश्तइल होगए और पी डी पी अरकान एवान के वस्त में पहुंच कर नारे लगाने लगे । उन्होंने नारे लगाये कि गुरु की बॉडी को वापिस लाव‌ वापिस लाव‌ और रीज़ोलीशन लाव‌ रीज़ोलीशन लाव‌ का भी नारा लगाया । बी जे पी जम्मू कश्मीर नेशनल पनथरस पार्टी और जम्मू स्टेट मोरचा के अप्पोज़ीशन अरकान भी उठ खड़े हुए और नारे लगाने लगे जिस पर स्पीकर ने मजबोरा एवान की कार्रवाई मुल्तवी करदी ।

जब असेम्बली कार्रवाई का दुबारा आग़ाज़ हुआ अप्पोज़ीशन पी डी पी ने अपने मुतालिबे पर ज़ोर दिया । सी पी आई एम के रुकन एम वी तारेगामी भी एहतेजाज करने लगे । उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पर तन्क़ीद की ।

TOPPOPULARRECENT