Tuesday , October 17 2017
Home / Islami Duniya / अफ़्ग़ानिस्तान: ख़ुदकुश धमाकों में कम-अज़-कम 19 हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान: ख़ुदकुश धमाकों में कम-अज़-कम 19 हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान में दो मुक्तलिफ़ इलाक़ों में मंगल को होने वाले खुदकुश बम धमाकों में 11 पुलिस मुलाज़मीन समेत 19 अफ़राद हलाक होगये हैं। ओहदेदार ने बताया है मग़रिबी सूबे हिरात के मर्कज़ी शहर में हमला आवर ने बारूद से भरी गाड़ी के साथ सरकारी दफ

अफ़्ग़ानिस्तान में दो मुक्तलिफ़ इलाक़ों में मंगल को होने वाले खुदकुश बम धमाकों में 11 पुलिस मुलाज़मीन समेत 19 अफ़राद हलाक होगये हैं। ओहदेदार ने बताया है मग़रिबी सूबे हिरात के मर्कज़ी शहर में हमला आवर ने बारूद से भरी गाड़ी के साथ सरकारी दफ्तरके अहाते में घुसने की कोशिश की और सिक्यूरिटी ओहदेदारों के रोकने पर इस ने बारूद में धमाका करदिया।मरने वालों में तीन पुलिस मुलाज़िम भी शामिल हैं जब कि 23 अफ़राद ज़ख़मी भी हुए। ईरान की सरहद से मुल्हिक़ा अफ़्ग़ान सूबा हिरात निसबतन पुर अमन इलाक़ा है।

जारी असना जुनूबी सूबे हलमंद के ज़िला मूसा क़िला में तीन ख़ुदकुश हमला आवरों ने गवर्नर के दफ़्तर में घुसने की कोशिश की जहां मौजूद पुलिस मुलाज़मीन ने फायरिंग करके दो को हलाक करदिया जब कि तीसरे बमबार ने अपने जिस्म से बंधे बारूद में धमाका करदिया। धमाके में आठ पुलिस मुलाज़िम मारे गए।

TOPPOPULARRECENT