Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / अफ़्ग़ानिस्तान: पुलिस अहलकार के हाथों नौ साथी हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान: पुलिस अहलकार के हाथों नौ साथी हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान के मशरिक़ी सूबा पकतीका में एक पुलिस अहलकार ने फायरिंग करके अपने 9 साथीयों को हलाक कर दिया । सुबाई गवर्नर के तर्जुमान ने कहा कि ये वाक़िया याया ख़ैल ज़िला में पेश आया और दो अहलकारों को गिरफ़्तार कर लिया गया है जबकि तीन ल

अफ़्ग़ानिस्तान के मशरिक़ी सूबा पकतीका में एक पुलिस अहलकार ने फायरिंग करके अपने 9 साथीयों को हलाक कर दिया । सुबाई गवर्नर के तर्जुमान ने कहा कि ये वाक़िया याया ख़ैल ज़िला में पेश आया और दो अहलकारों को गिरफ़्तार कर लिया गया है जबकि तीन ला पता हैं।

उन्होंने कहा कि ये वाज़िह नहीं कि महरूस अहलकार ऐन हलाकतों में मुलव्वस हैं या नहीं। सुबाई हुक्काम का कहना है कि हमलावर ने अपने साथीयों पर उस वक़्त फायरिंग की जब वो सो रहे थे। सुबाई पुलिस सरबराह दौलत ख़ान के मुताबिक़ ये वाक़्या या-या ख़ैल ज़िला में पेश आया। हुक्काम के मुताबिक़ मुसल्लह अहलकार ने जो निचली सतह का अफ़्सर था अपने साथीयों को उस वक़्त गोलीयां मार दें जब वो सो रहे थे।

महलोकेन में इस हमलावर का एक अफ़्सर और इसके दो बेटे शामिल हैं । हमले के बाद इस ने महलोकेन के हथियार लेकर राह फ़रार इख्तेयार की । हुक्काम का कहना है कि क़त्ल की इस वारदात की वजह ताहाल मालूम नहीं हो सकी ताहम उनका शुबा है कि इस वाक़्या के पीछे तालिबान का हाथ है।

दौलत ख़ान का कहना है ये एक बुज़दिल शख़्स था। ये कार्रवाई तालिबान की साज़िश है। पकतीका का इलाक़ा हक़्क़ानी नेटवर्क का गढ़ समझा जाता है जिस के अलक़ायदा और तालिबान के साथ गहरे मरासिम हैं। तमाम महलोके अहलकार मुक़ामी बाशिंदे और मुक़ामी पुलिस अहलकार थे जो मुक़ामी सतह पर स्कियोरीटी फ़राहम करती है।

इन इलाक़ों में अफ़्ग़ानिस्तान की सरकारी पुलिस और फ़ौज काम नहीं करती। ताख़ीर से मौसूला इत्तेलात में कहा गया है कि अपने साथियों को मौत के घाट उतार देने वाले पुलिस अहलकार ने मुक़ाम वारदात से फ़रार के बाद तालिबान से वफ़ादारियों का ऐलान करते हुए उन की सफ़ों में शमूलीयत इख्तेयार कर ली है ।

TOPPOPULARRECENT