Friday , September 22 2017
Home / Islami Duniya / अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी फ़ौजी तैयारा तबाह, ग्यारह हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी फ़ौजी तैयारा तबाह, ग्यारह हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी फ़ौजी तैयारा तबाह हो गया है। जहाज़ पर सवार ग्यारह अफ़राद हलाक हो गए हैं और उन में छः अमरीकी फ़ौजी शामिल हैं। तालिबान ने तैयारा तबाह करने का दावा किया है।

अमरीकी फ़ौजी तैयारा C130 जुमेरात और जुमे की दरमयानी शब में तबाह हुआ। इस पर सवार ग्यारह अफ़राद के हलाक होने का बताया गया है। इन हलाक शुदगान में छः अमरीकी फ़ौजी भी शामिल हैं।

फ़ौजी तैयारा अफ़्ग़ान दारुल हुकूमत काबुल से 125 किलो मीटर दूर जलालाबाद एयर फ़ील्ड पर तबाह हुआ। हुक्काम के मुताबिक़ अमले के अराकीन के इलावा छः फ़ौजी और तीन सिवीलियन कन्ट्रैक्टर्स हलाक होने वालों में शामिल हैं।

इन अफ़राद का ताल्लुक़ अफ़्ग़ानिस्तान में नैटो के सपोर्ट मिशन से बताया गया है। उधर अफ़्ग़ान तालिबान इस अमरीकी फ़ौजी तैयारे को मार गिराने का दावा कर रहे हैं। तालिबान के तर्जुमान ज़बीह उल्लाह मुजाहिद ने अपने एक ट्वीटर पैग़ाम में कहा है कि इन के मुजाहिदीन ने अमरीकी हवाई जहाज़ को जलालाबाद के क़रीब निशाना बनाया।

तालिबान के तर्जुमान का कहना है कि इंतिहाई मोअस्सर ज़राए ने हलाकतों की तादाद पंद्रह बताई है। मग़रिबी दिफ़ाई इत्तिहाद नैटो ने तैयारे की तबाही की तसदीक़ कर दी है लेकिन इस की तबाही की वजूहात के बारे में कोई तफ़सील नहीं जारी की गई।

TOPPOPULARRECENT