Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / अफ़्ग़ान फ़ौजी ओहदेदार ने दो बर्तानवी फ़ौजीयों को गोली मार दी

अफ़्ग़ान फ़ौजी ओहदेदार ने दो बर्तानवी फ़ौजीयों को गोली मार दी

अफ़्ग़ान फ़ौजी ओहदेदार ने बहस के बाद दो बर्तानवी फ़ौजीयों को गोली मार कर हलाक कर दिया । ये वाक़्या सूबा हलमंद में वाक़्य बर्तानवी हेड क्वार्टर्स में पेश आया । इन दो फ़ौजी ओहदेदारों के नाम का इन्केशाफ़ नहीं किया गया है । बताया जाता है कि बर

अफ़्ग़ान फ़ौजी ओहदेदार ने बहस के बाद दो बर्तानवी फ़ौजीयों को गोली मार कर हलाक कर दिया । ये वाक़्या सूबा हलमंद में वाक़्य बर्तानवी हेड क्वार्टर्स में पेश आया । इन दो फ़ौजी ओहदेदारों के नाम का इन्केशाफ़ नहीं किया गया है । बताया जाता है कि बर्तानिया की जानिब से चलाई जा रही सुबाई री कंस्ट्रक्शन टीम ( पी आर टी ) वाक़्य लश्कर्गा में अफ़्ग़ान लेफ्टीनेंट ने बहस-ओ-मुबाहिस के बाद फायरिंग कर दी ।

डीफेंस सेक्रेटरी फ्लिप हमन्ड ने इस वाक़्या की तौसीक़ की है । उन्होंने कहा कि महलोकीन में एक रॉयल्स मैरीन्स और दूसरा एडजेटेन्ट जनरलस को (स्टाफ़ ऐंड पर्सोनल स्पोर्ट ) था । टास्क फ़ोर्स हलमंद के तर्जुमान मेजर लेन लौरंस ने बताया कि लश्करगा के बाब अल्द अखिला पर अफ़्ग़ान फ़ौजी ने ये कार्रवाई की है । बताया जाता है कि लेफ्टीनेन्ट गुल नज़ीर ने बाब अल्द अखिला पर मुतय्यन गार्ड्स की जानिब से अपने साथीयों से मुलाक़ात के लिए अंदर जाने की इजाज़त ना देने पर बहस हो गई जिसके बाद इसने ये कार्रवाई की ।

TOPPOPULARRECENT