Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / आँगनवाड़ी टीचर्स कई माह की तनख़्वाह से महरूम

आँगनवाड़ी टीचर्स कई माह की तनख़्वाह से महरूम

हैदराबाद14 मई: रियासत में टीचर्स की कमी को पूरा करने में बेहतर किरदार अदा करने वाले आँगनवाड़ी टीचर्स कई माह से तनख़्वाहों से महरूम हैं लेकिन उनकी सुनवाई करने वाला कोई नहीं है।

आँगनवाड़ी टीचर्स जो अपनी ख़िदमात का मुआवज़ा हासिल करने के लिए एहतेजाज भी कर चुके हैं लेकिन उनका ये एहतेजाज भी बेफ़ैज़ साबित हुआ और अब तक भी आँगनवाड़ी टीचर्स तनख़्वाहों के हुसूल में कामयाब ना हो सके। शहरे हैदराबाद के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मौजूद स्कूलों में आँगनवाड़ी टीचर्स की हैसियत से ख़िदमात अंजाम देने वालों को 7 माह से तनख़्वाहों की अदम इजराई मुक़द्दस पेशे की तोहीन के बराबर है इस के बाउजुद कोई सियासी जमात या क़ाइद इस मसले पर हुकूमत को तवज्जा करने में कामयाब नहीं हो पारहे हैं।

आँगनवाड़ी टीचर्स की तनख़्वाहें मामूली होने के बाद भी उन्हें तनख़्वाहें जारी ना किए जाने के सबब उन टीचर्स के ख़ानदान मजबुर ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं।

हुकूमत अगर इन टीचर्स की एहमीयत को घटाने की कोशिश करती है तो उस के मनफ़ी असरात बरामद होंगे इसी लिए हुकूमत को चाहीए कि फ़ौरी तौर पर इन आँगनवाड़ी टीचर्स की तनख़्वाहें जारी करे ताके उन टीचर्स के विक़ार के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT