Tuesday , October 24 2017
Home / Business / आंधरा प्रदेश को सरमाया कारी का आलमी मर्कज़ बनाने की कोशिश

आंधरा प्रदेश को सरमाया कारी का आलमी मर्कज़ बनाने की कोशिश

हैदराबाद 9 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत 11 जनवरीता 13 जनवरी हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाली आलमी साझेदारी चोटी कान्फ़्रैंस( ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट ) के मौक़ा पर रियासत आंधरा प्रदेश को सरमाया कारी का मर्कज़ बनाने के इक़दा

हैदराबाद 9 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत 11 जनवरीता 13 जनवरी हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाली आलमी साझेदारी चोटी कान्फ़्रैंस( ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट ) के मौक़ा पर रियासत आंधरा प्रदेश को सरमाया कारी का मर्कज़ बनाने के इक़दामात कररही है । माह नवंबर 2010 में चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा सँभालने वाले मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने गुज़शता एक साल के दौरान जो अहम फ़ैसले किए हैं ये फ़ैसले रियासत आंधरा प्रदेश में बड़े पैमाने पर सरमाया कारी केलिए इंतिहाई फ़ाइदा बख्श ओ-मुआविन साबित होरहे हैं ।

इलावा अज़ीं रियास्ती हुकूमत की रूबा अमल लाई जाने वाली सनअती पालिसी के ज़रीया रियासत आंधरा प्रदेश मुल्क भर में सरमाया कारी की तरग़ीब देने में सर-ए-फ़हरिस्त है क्योंकि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने रियासत में सरमाया कारी के लिए इंतिहाई साज़गार माहौल फ़राहम किया है । जिस के नतीजा में सनअतकारों की ज़बरदस्त हिम्मत अफ़्ज़ाई के पेशे नज़र सनअतकार रियासत में अपनीसरमाया कारी केलिए पहल कररहे हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर का ये ईक़ान है कि बढ़ती हुई आबादी की मुनासबत से रोज़गार के मौक़ों में इज़ाफ़ा करने केलिए सरकारी शोबा के साथ साथ ख़ानगी शोबा का तआवुन बहुत ज़रूरी है । और इस को पेशे नज़र रखते हुए ही सनअती इदारों को ज़रूरत के मुताबिक़ सलाहीयत-ओ-तजरबाकार अफ़राद को हुकूमत की जानिब से राजीव यूवाकरनालू प्रोग्राम का आग़ाज़ किया गया है और इस प्रोग्राम के ज़रीया साल 2015 तक रियास्ती हुकूमत 15 लाख अफ़राद को रोज़गार फ़राहम करने के इक़दामात कररही है और इस सिलसिला में हुकूमत के साथ अपना भरपूर तआवुन करने केलिए कई सनअतकार आगे आए हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने ये बात बताई और कहा कि स्टेट इनवेसटमेनट प्रोमोशन बोर्ड ने हालिया अर्सा के दौरान सिर्फ एक यौम में (76,55244)करोड़ रुपय मालियती 30 सरमाया कारी के मंसूबों-ओ-तजावीज़ को मंज़ूरी दी है और इस सरमाया कारी के जरीया रियासत में 71.908 अफ़राद को रोज़गारके मवाक़े हासिल होंगे । मज़ीद बताया कि शोबा जात आटो मोबाईल ,टेक्स्टाईलस , पेट्रो कमीकलस ,फ़ूड इंडस्ट्रीज़ , गिलास इंडस्ट्री ,मीकानीकल इंडस्ट्रीज़ मटालरजीकल इंडस्ट्रीज़ और मिनरल इंडस्ट्रीज़ में सरमाया कारी की तजावीज़-ओ-मंसूबा जात की तजवीज़ पेश की गई है ।

इस सिलसिला में मुकम्मल तफ़सीलात अब तक ही महिकमा इंडस्ट्रीज़ की जानिब से वाक़िफ़ करवाए जा चुके हैं । चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट के सिलसिला में अब तक ही 314,466 करोड़ रुपय मालियती 140 सरमाया कारी के मंसूबाजात वसूल हुए हैं । इन मंसूबा जात की रोशनी में तक़रीबन 2,49,219 अफ़राद को रोज़गार के मवाक़े हासिल होंगे । इन सरमाया कारी के मंसूबा जात में बर्क़ी पराजकटस ,इन्फ़ार्मेशन टैक्नालोजी पराजकटस ,इनफ़रास्ट्रक्चर पराजकटस और टुरिज़म पराजकटस शामिल हैं ।

उन्हों ने बताया कि 11 जनवरी से शहर हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाले सह रोज़ा ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट में अफ़्ग़ानिस्तान ,बंगला देश ,चीन ,चैक जमहूरीया , इसराईल ,इटली ,कुवैत ,माली ,मलेशिया-ए-,नाईजीरिया, न्यूज़ीलैंड , पाकिस्तान ,रूस , सऊदी अरब ,श्रीलंका,जनवी अफ़्रीक़ा ,तुर्की ,यूगांडा ,यूक्रेन मुत्तहदा अरब इमारात अमरीका ,वैतनाम , ज़ाम्बिया ज़मबाबोए-ओ-दीगर ममालिक के वुज़रा बड़े ताजिर मंदूबीन पर मुश्तमिल वफ़ूद-ओ-सनअतकार शिरकत करेंगे ।

जबकि सदर जमहूरी माली अमोदो तो मानी गोरे और सीनीयर वज़ीर सिंगापुर मिस्टर गोचक तोनग बहैसीयत मेहमान एज़ाज़ी एस ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट में शरीक होंगे । इलावा मुख़्तलिफ़ रियास्तों के मंदूबीन बिशमोल मर्कज़ी वुज़रा और नामवर सनअतकार भी इस सिमट में शिरकत करेंगे । उन्हों ने कहा कि इस सह रोज़ा ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट का अहम मौज़ू असर-ए-हाज़िर में इख़तिराई साझेदारी होगा।

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी इस सिमट के मौक़ा पर मुख़्तलिफ़ ममालिक के वुज़रा और वफ़ूद से अलहदा अलहदा तौर पर मुलाक़ात कर के तबादला-ए-ख़्याल करते हुए रियासत में बड़े पैमाने पर सरमाया की तरग़ीब देंगे । इस सिमट से बैरूनी मेहमानों के इलावा इंडस्ट्रीज़ और टेक्सटाइल्स मिस्टर आनंद शर्मा और रियास्ती वज़ीर भारी मसनूआत डाक्टर जय गीता रेड्डी भी मुख़ातब करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT