Saturday , October 21 2017
Home / Business / आंधरा प्रदेश में वाया बस टूर्स की तौसीअ

आंधरा प्रदेश में वाया बस टूर्स की तौसीअ

हैदराबाद 10 दिसंबर : ( प्रेस नोट ) : वाया 2006 -में क़ायम करदा कंपनी है जिस के हिंदूस्तान के 2400 शहरों में 20 हज़ार ट्रावैल पार्टनर स्टोरस हैं जो सारफ़ीन की पसंद और ज़रूरियात से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं । वाया बस ट्रावैलस ने 5 साल की मुख़्तसर सी मु

हैदराबाद 10 दिसंबर : ( प्रेस नोट ) : वाया 2006 -में क़ायम करदा कंपनी है जिस के हिंदूस्तान के 2400 शहरों में 20 हज़ार ट्रावैल पार्टनर स्टोरस हैं जो सारफ़ीन की पसंद और ज़रूरियात से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं । वाया बस ट्रावैलस ने 5 साल की मुख़्तसर सी मुद्दत में वाया बस टूर्स का आग़ाज़ किया और मुक़द्दस मुक़ामात की सयाहत पर तवज्जा मर्कूज़ की । वाया बस टूर्स को अब रियासत आंधरा प्रदेश तक तौसीअ दी गई है और इस मेंमज़ीद 5 नए शहर विजए वाड़ा , एल्विरो , विशाखापटनम , टन्नू को और राजमुंदरी शामिल किए गए हैं ।

इस मौक़ा पर वाया बस टूर्स के सी ई ओ अनील रेड्डी , सी एम ओ जान कर वइल्ला ने ख़िताब किया । अनील रेड्डी ने कहा कि वाया बस टूर्स आप को दिलचस्प मुक़ामात खासतौर पर मुक़द्दस मुक़ामात की सैर करवाती है । जान कर वइल्ला ने कहा किवाया हिंदूस्तान के सफ़र-ओ-सयाहत शोबा में एक इन्क़िलाब लारही है । ये कंपनी विनए गुप्ता और अनील अग्रवाल की क़ायम करदा है ।।

TOPPOPULARRECENT