Tuesday , October 17 2017
Home / Sports / आंध्रा – प्रदेश में मुल्क की पहली स्पोर्टस यूनीवर्सिटी का अनक़रीब क़ियाम

आंध्रा – प्रदेश में मुल्क की पहली स्पोर्टस यूनीवर्सिटी का अनक़रीब क़ियाम

हैदराबाद 2 फरव‌री ( सियासत न्यूज़) रियासत आंध्रा- प्रदेश में हिन्दुस्तान की पहला स्पोर्टस यूनीवर्सिटी का क़ियाम अमल में लाया जा रहा है जैसा कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने स्पोर्टस और यूथ अफ़ेअर्स शोबा की जानिब से पेश करदा मंसूबे को मंज़ूरी दे दी है ।

नीज़ स्पोर्टस यूनीवर्सिटी का ख़ाका अनक़रीब तैय्यार करलिया जाएगा । स्पोर्टस मसरुफ़ियात की हौसलाअफ़्ज़ाई केलिए हुकूमत की जानिब से तैय्यार करदा मंसूबा के तेहत 87 नए ग्रीन फिल्ड स्पोर्टस स्टेडीयमस और कल्चरल सेंटरस की तामीर केलिए भी मंज़ूरी देदी गई है जिस पर 288 करोड़ रुपये ख़र्च किए जाऐंगे ।

हालात का जायज़ा लेने के बाद चीफ़ मिनिस्टर ने स्पोर्टस सेक्रेटरी एल अग्रवाल नायब चेयरमैन और एम डी आफ़ दी स्पोर्टस अथॉरीटी टी आर के राव के बिशमोल दीगर आला ओहदेदारों को हिदायत दी है कि वो एसेम्बली के हर हलक़े जात में तमाम सहूलयात से आरास्ता स्टेडियम तामीर करे ।

चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर से जारी करदा तफ़सीलात में कहा गया है कि एसेम्बली के 35 हलक़ों में पहले ही स्टेडियम बनाए जा चुके हैं जबकि 117 दीगर हलक़े में मैदानों की तमाम तर सहूलयात के साथ बनाया जाय जबकि 142 मैदानों में सहूलयात मौजूद‌ है लिहाज़ा उन जगह‌ की भी निशानदेही की गई है ।

रियासत में मुल्क की पहली स्पोर्टस यूनीवर्सिटी के क़ियाम के ऐलान के साथ ही मौजूदा मैदानों में कोचस के लिये भी मुलाज़मतों के मवाक़े बन चुके हैं क्योंकि चीफ़मिनिस्टर ने कहा है कि एथीलिटस की ट्रेनिंग केलिए ज़ाइद कोचस का बहाली किया जाएगा ताकि ज़रूरियात से निमटा जा सके ।

चीफ़ मिनिस्टर ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को भी हिदायत दी है कि वो गुच्ची बाव‌ली सुरूर नगर यूसुफ़ गौड़ा और बशीर बाग़ में मौजूद मैदानों के अलावा ज़ाइद मैदानों की तामीरात को यक़ीनी बनाने में अपना किरदार अदा करें।

TOPPOPULARRECENT