Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / आंध्रा बैंक एवार्ड एम्पलॉयज़ यूनीयन कांफ्रेंस का आग़ाज़

आंध्रा बैंक एवार्ड एम्पलॉयज़ यूनीयन कांफ्रेंस का आग़ाज़

वजए वाड़ा,21जनवरी: आंधरा बैंक ऐवार्ड एम्पलॉयज़ यूनीयन की छटवें सहि साला कान्फ़्रैंस का आज यहां इस बैंक के चेयरमैन -ओ-मैनिजिंग डायरैक्टर बी ए प्रभाकर ने इफ़्तिताह किया। इस मौक़े पर उन्होंने मुलाज़मीन के तआवुन से बैंक की तरक़्क़ी पर इतमीन

वजए वाड़ा,21जनवरी: आंधरा बैंक ऐवार्ड एम्पलॉयज़ यूनीयन की छटवें सहि साला कान्फ़्रैंस का आज यहां इस बैंक के चेयरमैन -ओ-मैनिजिंग डायरैक्टर बी ए प्रभाकर ने इफ़्तिताह किया। इस मौक़े पर उन्होंने मुलाज़मीन के तआवुन से बैंक की तरक़्क़ी पर इतमीनान का इज़हार किया और कहा कि अगरचे सारा बैंकिंग शोबा आलमी इक़तिसादी बोहरान के असरात का सामना कर रहा है इस के बावजूद आंधरा बैंक ने 14.5 फ़ीसद तरक़्क़ी की है।

प्रभाकर ने कहा कि उन की बैंक अपने छोटे खाता दारों और बिलखुसूस दही इलाक़ों तक रसाई हासिल करने की कोशिश कर रही है। इस मक़सद के लिए बिज़निस किरिसपांडस के तक़र्रुत के ज़रीये अल्ट्रा बैंक्स खोले जा रहे हैं। ऑल इंडिया बैंक एम्पलॉयज़ एसोसी उष्ण (ए आई बी ई ए ) के जनरल सेक्युरिटी सी ऐच वीनकटा चिलिम ने दीगर बुनियादी हुक़ूक़ के ख़ुतूत पर बैंकिंग ख़िदमात को भी हुक़ूक़ देने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया।

ए आई बी ई ए के जौइंट सेक्युरिटी बी ऐस रामलो ऑल इंडिया बैंक एम्पलॉयज़ एसोसी उष्ण के सदर मनोरंजन दास और दूसरों ने भी इस कान्फ़्रैंस में हिस्सा लिया। क़ौमी कान्फ़्रैंस में मुलक भर के तक़रीबन 3000 मंदूबीन शिरकत कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT