Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / आंध्र प्रदेश की नई राजधानी का आज एलान

आंध्र प्रदेश की नई राजधानी का आज एलान

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू तवक़्क़ो हैके 4 सितंबर को आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली आंध्र प्रदेश रियासत की नई राजधानी से मुताल्लिक़ एलान करेंगे। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके अप्पोज़ीशन जमात वाई एस आर

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू तवक़्क़ो हैके 4 सितंबर को आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली आंध्र प्रदेश रियासत की नई राजधानी से मुताल्लिक़ एलान करेंगे। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके अप्पोज़ीशन जमात वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने असेंबली में आंध्र प्रदेश रियासत की नई राजधानी के मसले पर मुबाहिस का मुतालिबा किया लेकिन चंद्रबाबू नायडू ने क़ाइद अप्पोज़ीशन वाई एस जगन मोहन रेड्डी के मुतालिबा को मुस्तर्द करते हुए 4 सितंबर को दोपहर में नई राजधानी के ताल्लुक़ से अपना एलान करने का फ़ैसला किया है।

ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके आंध्र प्रदेश रियासत की नई राजधानी का इंतिख़ाब करने तजावीज़ पेश करने से मुताल्लिक़ शेवा रामाकृष्णन की क़ियादत में मर्कज़ी हुकूमत ने कमेटी तशकील दी थी और शेवा रामाकृष्णन कमेटी की तरफ से मर्कज़ी हुकूमत को अपनी पेश करदा रिपोर्ट की रोशनी में आंध्र प्रदेश काबीना ने इस रिपोर्ट का तफ़सीली जायज़ा लिया और चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू को मुक़ाम का इंतिख़ाब करने के लिए मुकम्मिल इख़्तयारात हवाला किए और काबीनी रफ़क़ा के इस इक़दाम के बाद ही चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने अप्पोज़ीशन वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की सख़्त मुख़ालिफ़त को भी नज़रअंदाज करते हुए रियासत आंध्र प्रदेश की नई राजधानी के मुक़ाम का एलान करने का फ़ैसला करलिया है।

बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने अपने एलान से कहाँ और किस नौईयत की सहूलयात फ़राहम हैं इस पर भी इज़हार-ए-ख़्याल करेंगे।

साथ ही साथ शहरों-ओ-देही इलाक़ों बिशमोल बलदयात शोबा तालीम, तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी वग़ैरा पर अज़ला की असास पर चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश अपने मौक़िफ़ को वाज़िह करेंगे और एवान को इस बात की तमानीयत देने की कोशिश करेंगे कि वो किस तरह राइलसीमा और आंध्रई अज़ला की हमा जहती तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के इक़दामात करेंगे।

TOPPOPULARRECENT