Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / आंध्र प्रदेश के मुलाज़िमीन को तमाम-तर सहूलतें

आंध्र प्रदेश के मुलाज़िमीन को तमाम-तर सहूलतें

हैदराबाद 20 जून: हुकूमत आंध्र प्रदेश शहरे हैदराबाद से रियासती राजधानी अमरावती को मुंतक़िल होने वाले सरकारी मुलाज़िमीन को तमाम-तर सहूलतें फ़राहम करेगी।

इस बात का वज़ीर-ए-ज़राअत हुकूमत आंध्र प्रदेश बी पिला राव‌ ने इन्किशाफ़ किया। वज़ीर मौसूफ़ जिन्हों ने गुंटूर में फैंसी जनरल मरचेंटस एसोसीएशन के ज़ेरे एहतेमाम मुनज़्ज़म करदा ख़िदमत प्रोग्राम में हिस्सा लिया था। इस मौके पर वज़ीर-ए-ज़राअत ने अपना इज़हार-ए-ख़याल किया और बताया कि सरकारी मुलाज़िमीन एसोसीएशन के क़ाइदीन की ख़ाहिश के मुताबिक़ 600 ख़ातून मुलाज़िमीन के लिए रेसीडेंसी काम्प्लेक्स को फ़राहम करने के इक़दामात किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि आइन्दा दो माह के दौरान सरकारी मुलाज़िमीन आंध्र प्रदेश को तमाम-तर सहूलतें फ़राहम की जाएँगी। पी पिला राव‌ ने कहा कि अवामी तवक़्क़ुआत और हुकूमत के मक़ासिद को पेश-ए-नज़र रखते हुए जारीया माह-ए-जून तक सरकारी मुलाज़िमीन से राजधानी मुंतक़िल होने की पुरज़ोर ख़ाहिश की। वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि हुकूमत आंध्र प्रदेश के तमाम सरकारी मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदारों को राजधानी मुंतक़िल होने पर उन्हें दरकार तमाम सहूलतें फ़राहम की जा रही हैं। और दी जाने वाली इन सहूलयात को पेश-ए-नज़र ही मुलाज़िमीन आंध्र प्रदेश शहरे हैदराबाद से अमरवाती मुंतक़िल होने के लिए रजामंदी का इज़हार किया है।

TOPPOPULARRECENT