Sunday , September 24 2017
Home / Hyderabad News / आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने मर्कज़ को 13 यौम की मोहलत

आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने मर्कज़ को 13 यौम की मोहलत

हैदराबाद 02 सितंबर: क़ाइद अप्पोज़ीशन आंध्र प्रदेश-ओ-सदर वाई एस आर कांग्रेस जगन मोहन रेड्डी ने आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी रियासत का दर्जा देने मर्कज़ी हुकूमत को 13 दिन की मोहलत दी है।

बसूरत-ए-दीगर 15 सितंबर से गुंटूर में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू करने का एलान किया है। जगन मोहन रेड्डी ने प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी रियासत का दर्जा हासिल करने तक वाई एस आर कांग्रेस जद्द-ओ-जहद जारी रखेगी।

उन्होंने कहा कि जमाती वाबस्तगी से बालातर हो कर तमाम क़ाइदीन की तरफ से मर्कज़ पर दबाओ डालने से ही आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी दर्जा हासिल होगा। मर्कज़ी हुकूमत अपने वादे को निभाने में टाल मटोल कर रही है और तेलुगु देशम हुकूमत भी इस मुआमले में संजीदा नहीं है।

असेंबली में तेलुगु देशम की संजीदगी ज़ाहिर हो गई है। चीफ़ मिनिस्टर मर्कज़ी हुकूमत से रियासत को ख़ुसूसी दर्जा हासिल करने के बजाये पैकेज हासिल करने पर तवज्जा दे रहे हैं। वाई एस आर कांग्रेस ने दिल्ली में एहतेजाज किया और 2 दिन पहले आंध्र प्रदेश बंद मुनज़्ज़म किया।

अगर मर्कज़ अंदरून13 यौम आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी रियासत का दर्जा नहीं देगी तो वो 15 सितंबर से गुंटूर में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का आग़ाज़ करेंगे।उन्होंने कहा कि वाई एस आर कांग्रेस इस मुआमले में ज़िम्मेदाराना रोल अदा कर रही है जबकि तेलुगु देशम और बी जे पी के क़ाइदीन ग़ैर ज़िम्मेदाराना बयानात जारी करके अवाम को मायूस कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT