Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / आंध्र प्रदेश में बर्क़ी बोहरान से मआशी और ज़रई बोहरान

आंध्र प्रदेश में बर्क़ी बोहरान से मआशी और ज़रई बोहरान

हैदराबाद 26 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत बर्क़ी सरबराही में बाक़ायदगी और शरहों में इज़ाफ़ा पर कंट्रोल में नाकाम हो चुकी है । हुकूमत को अवामी मसाइल के हल से कोई दिलचस्पी नहीं रही बल्कि हुकूमत अपनी बरक़रारी के लिए साज़िशों

हैदराबाद 26 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत बर्क़ी सरबराही में बाक़ायदगी और शरहों में इज़ाफ़ा पर कंट्रोल में नाकाम हो चुकी है । हुकूमत को अवामी मसाइल के हल से कोई दिलचस्पी नहीं रही बल्कि हुकूमत अपनी बरक़रारी के लिए साज़िशों में मसरूफ़ है ।

रुक्न असेंबली और डिप्टी फ़्लोर लीडर तेलुगु देशम पार्टी एम नरसिम्हलू ने आज इंदिरा पार्क पर जारी बाएं बाज़ू क़ाइदीन के भूक हड़ताल कैंप पहुंच कर इज़हार यगानगत किया और ख़िताब के दौरान इन ख़्यालात का इज़हार किया।

एम नरसिम्हलू ने हुकूमत को नाअहल क़रार देते हुए कहा कि रियासती हुकूमत बर्क़ी बोहरान पर क़ाबू पाने में नाकाम हो चुकी है और इस नाकामी से होने वाले नुक़्सानात का बोझ अवाम पर आइद कर रही है ।

उन्हों ने बर्क़ी सरबराही की सूरते हाल को इंतिहाई तशवीशनाक क़रार देते हुए कहा कि हुकूमत की जानिब से अगर हालात को मामूल पर लाने के इक़दामात नहीं होते हैं तो ऐसी सूरत में रियासत की आई टी कंपनियां भी रियासत से ग़ायब हो जाएंगी ।

उन्हों ने एहतेजाज में शिद्दत पैदा करने का इंतिबाह देते हुए कहा कि अगर हुकूमत अवामी मुतालिबात को तस्लीम नहीं करती है तो ऐसी सूरत में एहतेजाज में मज़ीद शिद्दत पैदा करते हुए सड़कों पर एहतेजाज किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT