Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / आंध्र प्रदेश में 20 हज़ार जायदादों पर अनक़रीब तक़र्रुत

आंध्र प्रदेश में 20 हज़ार जायदादों पर अनक़रीब तक़र्रुत

हैदराबाद 03 अप्रैल: हुकूमत आंध्र प्रदेश ने रियासत के तालीमयाफ़ता बेरोज़गार नौजवानों को ख़ुशख़बरी देते हुए बहुत जल्द रियासत में 20 हज़ार मुलाज़मतों पर मरहला वार असास पर तक़र्रुत करने का एलान किया। विजयवाड़ा में चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू की सदारत में मुनाक़िदा काबीना के मीटिंग में इस बात का फ़ैसला किया और बताया गया कि ज़ाइद अज़ छः घंटों तक जारी रहने वाले काबीना के मीटिंग में खास्कर रीत पालिसी पर तफ़सीली मबाहिस हुए और इस मौके पर मुफ़्त रीत पालिसी को जारी रखने का फ़ैसला किया गया।

सरकारी ज़राए के मुताबिक़ बताया गया कि चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू माह अप्रैल-ओ-मई के दौरान रियासत के तमाम 13 अज़ला का तफ़सीली दौरा करने का फ़ैसला किया और हर हफ़्ता एक या दो अज़ला के दौरा प्रोग्रामों को मुरत्तिब किया जाएगा और बताया गया कि अज़ला के दौरों में चीफ़ मिनिस्टर सुबह के औक़ात में प्रोजेक्टस का मुआइना करेंगे और दोपहर से तमाम मुताल्लिक़ा आला ओहदेदारों के साथ फ़लाह-ओ-बहबूदी प्रोग्रामों का जायज़ा लेंगे।

काबीना के मीटिंग ख़त्म होने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए पी रघूनाथ रेड्डी वज़ीर-ए-इत्तेलात-ओ-तालुकात-ए-आमा ने काबीना के फ़ैसलों से वाक़िफ़ करवाया।

TOPPOPULARRECENT