Saturday , September 23 2017
Home / AP/Telangana / आइन्दा तीन साल में हर घर को पीने के पानी की सरबराही

आइन्दा तीन साल में हर घर को पीने के पानी की सरबराही

हैदराबाद 28 अप्रैल: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने एलान किया कि आइन्दा तीन बरसों में रियासत के हर घर को पीने के पानी की सरबराही में नाकामी की सूरत में टीआरएस अवाम से वोट नहीं मांगेगी। खम्मम में पार्टी के 15वें पलैर सेशन के मौके पर जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए केसीआर ने कहा कि मिशन भीगरता के तहत 5 बरसों में रियासत के हर घर को पीने के पानी की फ़राहमी का फ़ैसला किया गया है।

उन्होंने कहा कि ख़ुशकसाली से नजात दिलाने के लिए इस स्कीम की कामयाबी ज़रूरी है। उन्होंने कहा कि टीआरएस के तमाम अवामी नुमाइंदों वुज़रा, अरकाने पार्लियामेंट, असेंबली-ओ-कौंसिल ने सरकारी ख़र्च से अपने अपने हलक़ों में हर घर को पीने के पानी की फ़राहमी का अह्द किया है और इस में नाकामी की सूरत में वो दुबारा अवाम से वोट नहीं माँगेंगे।

केसीआर ने इंतेहाई जज़बाती अंदाज़ में कहा कि उनकी उम्र 63बरस हो चुकी है और उन्हें कोई ख़ाहिश नहीं, चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा भी उन्होंने सिर्फ इस लिए क़बूल किया ताकि तलंगाना नई रियासत को कामयाबी के साथ आगे बढ़ाया जाये। अगर किसी और को चीफ़ मिनिस्टर मुक़र्रर किया जाता तो उन के लिए मसाइल पैदा किए जा सकते थे।

केसीआर ने कहा कि हर शख़्स के चेहरे पर मुस्कुराहट और हर तबक़ा की ख़ुशहाली उनकी ज़िंदगी की ख़ाहिश है और वो सुनहरे तेलंगाना की तशकील, कमज़ोर तबक़ात-ओ‍अक़लियतों की ख़ुशहाली तक चैन से नहीं बैठेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि 14 बरस की तवील जद्द-ओ-जहद के बाद तेलंगाना रियासत हासिल हुई है और जद्द-ओ-जहद के दौरान कई ना मसाइद हालात, मुश्किलात और तौहीन को बर्दाश्त करना पड़ा लेकिन कभी जद्द-ओ-जहद के रास्ते से इन्हिराफ़ नहीं किया गया। उन्होंने कहा कि दानिश्वर, नौजवान, किसानों और समाज के दुसरे अहम तबक़ात से अपील करते हैं कि तेलंगाना रियासत के क़ियाम के मक़ासिद की तकमील में अहम रोल अदा करें।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि मिशन भीगरता को नाकाम करने के लिए मुख़्तलिफ़ गोशों से मुख़ालिफ़तें की जा रही हैं लेकिन हुकूमत जारीया साल दिसंबर तक 6200 मवाज़आत के हर मकान को पीने का पानी फ़राहम कर देगी। इस के अलावा आइन्दा साल दिसंबर तक 95 फ़ीसद मवाज़आत का अहाता कर लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT