Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / आइन्दा पाँच साल में 45 हज़ार तालाबों-ओ-झीलों को बहाल किया जाएगा

आइन्दा पाँच साल में 45 हज़ार तालाबों-ओ-झीलों को बहाल किया जाएगा

ये वाज़िह करते हुए कि झीलें और तालाब समाज के लिए इंतिहाई एहमीयत के हामिल हैं चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि उनकी हुकूमत आइन्दा पाँच साल में छोटी आबपाशी के शोबा पर ख़ास तवज्जा देगी और इस शोबे को बेहतर बनाने के लिए

ये वाज़िह करते हुए कि झीलें और तालाब समाज के लिए इंतिहाई एहमीयत के हामिल हैं चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि उनकी हुकूमत आइन्दा पाँच साल में छोटी आबपाशी के शोबा पर ख़ास तवज्जा देगी और इस शोबे को बेहतर बनाने के लिए 50,000 ता 70,000 करोड़ रुपये की रक़म ख़र्च करेगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि नई रियासत तेलंगाना में सालाना 9060 झीलों और तालाबों को बेहतर बनाने का फ़ैसला किया गया है इस तरह पाँच साल के अर्सा में जुमला 45,300 तालाबों और झीलों को बहाल किया जाएगा।

इस काम पर रियासती हुकूमत 22,000 करोड़ रुपये ख़र्च करेगी। कोकटपली जे एन टी यू आडीटोरीयम में महिकमा आबपाशी के इंजीनियर्स से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने छोटे टैंकों और तालाबों को बेहतर बनाने के फ़ैसले का एलान किया।

उन्होंने तेलंगाना में छोटी आबपाशी के निज़ाम को मुसलसिल लापरवाही से तबाह करदेने पर मुत्तहदा आंध्र में क़ायम होने वाली
सीमांध्र हुकूमतों को तन्क़ीद का निशाना बनाया।

चीफ़ मिनिस्टर छोटे आबपाशी तालाबों की बहाली प्रोग्राम से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि इस प्रोजेक्ट के ज़रीये तेलंगाना से ख़ुशकसाली का ख़ातमा किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT