Wednesday , August 23 2017
Home / Islami Duniya / आइन्दा साल आज़मीन उमरा की तादाद 8 मिलियन हो जाएगी 30 फ़ीसद इज़ाफे की उम्मीद

आइन्दा साल आज़मीन उमरा की तादाद 8 मिलियन हो जाएगी 30 फ़ीसद इज़ाफे की उम्मीद

जेद्दाह 22 जुलाई: आइन्दा साल तक़रीबन 8 मिलियन (80 लाख) आज़मीन उमरा की सऊदी अरब को आमद की तवक़्क़ो की जा रही है जबकि जारीया साल तक़रीबन 6 मिलियन आज़मीन ने अदायगी उमरा की सआदत हासिल की थी।

हज-ओ-उमरा मईशत में महारत रखने वाले अहमद शेख़ बाफ़क़ीहा ने कहा कि पिछ्ले साल की बनिसबत इस साल भी उमरा अदायगी के ख्वाहिशमंदों की तादाद में इज़ाफ़ा हुआ था हालाँकि इलाके के कई ममालिक में सियासी सूरत-ए-हाल ठीक नहीं थी और हरमैन शरीफ़ैन में तौसी का काम भी चल रहा था। उन्होंने कहा कि अब चूँकि मस्जिद उल-हराम ( मक्का मुअज़्ज़मा ) और मस्जिदे नबवी(स०) (मदीना मुनव्वरा) में तौसी के तक़रीबन काम मुकम्मिल हो गए हैं ऐसे में आज़मीन उमरा की आमद में इज़ाफ़ा हो सकता है।

उन्हें उम्मीद है कि जारीया साल 8 मिलियन आज़मीन उमरा के लिए आएँगे जबकि पिछ्ले साल 6 मिलियन आज़मीन ने ये सआदत हासिल की थी। इस तरह मातमरीन की आमद में 30 फ़ीसद इज़ाफ़ा हो सकता है। उन्होंने कहा कि वज़ारत-ए-दाख़िला वज़ारत हज-ओ-उमरा और दूसरे मुताल्लिक़ा हुक्काम की तरफ से बेशतर मातमरीन और आज़मीन की जरूरतों और ख़ाहिशात का ख़्याल रखने के लिए किए जानेवाले इक़दामात से भी मातमरीन की हौसला-अफ़ज़ाई हुई है।

उन्होंने कहा कि खासतौर पर जारीया साल माह रमज़ान में उमरा अदा करने वालों को बेहतर सहूलयात की फ़राहमी पर तवज्जा दी गई थी।इस दौरान बाख़बर ज़राए ने कहा कि वज़ारत हज-ओ-उमरा ने 16 रमज़ान उल-मुबारक से जारीया सीज़न के लिए उमरा वीज़ों की इजराई को ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए रोक दिया है। ज़राए ने कहा कि जारीया साल उमरा सीज़न वीज़ों की इजराई में 6.99 फ़ीसद का इज़ाफ़ा हुआ था।

पिछ्ले साल 6,393,464 वीज़े जारी किए गए थे जो साबिक़ के मुक़ाबले में 444,252 ज़्यादा थे। उन्होंने बताया कि जुमला 5,949,212 आज़मीन ने उमरा की सआदत हासिल की थी। आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक मिस्र के लिए सबसे ज़्यादा 1,303,067 वीज़े जारी किए गए जो पिछ्ले सीज़न से 17 फ़ीसद ज़ाइद थे। पाकिस्तान के लिए 991,337 वीज़े जारी किए गए जबकि इंडोनेशिया 699,612 वीज़ों की इजराई के साथ तीसरे नंबर पर रहा। कहा गया है कि जारीया साल तुर्की से आने वाले आज़मीन की तादाद में पिछ्ले साल की बनिसबत 18,875 का इज़ाफ़ा हुआ था जबकि तुर्की को जुमला 473,672 वीज़े जारी किए गए थे जो चौथे नंबर पर रहा। अरदन पांचवें नंबर पर रहा जबकि हिन्दुस्तान छुटे नंबर पर रहा। हिन्दुस्तान से 77,077 आज़मीन का इज़ाफ़ा हुआ था और हिन्दुस्तान के लिए जुमला 409,639 उमरा वीज़े जारी किए गए थे। अल्जीरिया आज़मीन की तादाद के एतबार से सातवें नंबर पर रहा। डाटा के मुताबिक मलेशिया ने जुमला 26,005 वीज़े हासिल किए थे जिसमें दस फ़ीसद इज़ाफ़ा था जबकि मुत्तहदा अरब इमारात को जुमला 187,289 उमरा वीज़े जारी किए गए।

TOPPOPULARRECENT