Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / आइन्दा 3 साल में एक लाख मुलाज़मतें

आइन्दा 3 साल में एक लाख मुलाज़मतें

हैदराबाद 01 अप्रैल: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि उन्हें रियासती अवाम के मुफ़ादात और आबपाशी प्रोजेक्ट्स की तकमील अज़ीज़ हैं। क़ानूनसाज़ असेंबली में आबपाशी प्रोजेक्ट्स पर पावर प्वाईंट प्रेजेंटेशन के बाद मुख़्तसर मबाहिस का जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि जल यगनम और धन यगनम में किसी तरह की बेक़ाइदगी नहीं होने दी जाएगी। उन्होंने बताया कि तेलंगाना रियासत के हुसूल के बाद बुनियादी तौर पर दो मक़ासिद में कामयाबी हासिल करली गई जिनमें तामीरी कामों के लिए ई पी सी मोबीलाईज़ीशन एड वानसीस के तरीका-ए-कार को ख़त्म कर दिया गया है। हुकूमत अब तेलंगाना के तालीम-ए-याफ़ता बेरोज़गार स्टूडेंट्स को आइन्दा तीन साल में एक लाख मुलाज़मतें फ़राहम करने का तहय्या कर चुकी है।

केसीआर ने कहा कि वो बहरसूरत इस मन्सूबे को अमली शक्ल देंगे। उन्होंने कहा कि टीआरएस के 20 माह के दौर-ए-इक़तिदार में करप्शन का ख़ातमा हो चुका है। उन्होंने कांग्रेस और तेलुगू देशम पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि महिज़ शर्मिंदगी की वजह से वो पावर प्वाईंट प्रेजेंटेशन के दौरान गैरहाज़िर थे।

उन्होंने अप्पोज़ीशन से ख़ाहिश की के वो आबपाशी प्रोजेक्ट्स को अपनी अन्ना का मसला ना बनाएँ और हुकूमत के साथ भरपूर तआवुन करें। हुकूमत किसी इलाके या मुक़ाम से कोई इमतियाज़ नहीं बरतेगी।रियासत भर में पानी की फ़राहमी को यक़ीनी बनाया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT