Monday , October 23 2017
Home / World / आई ऐस आई तर्बीयत याफ़ता ख़ुदकुश बमबार काबुल में गिरफ़्तार

आई ऐस आई तर्बीयत याफ़ता ख़ुदकुश बमबार काबुल में गिरफ़्तार

ईस्लामाबाद 27 अक्टूबर ( पी टी आई ) अफ़्ग़ान इंटेलीजेन्स सर्विस ने एक नौजवान शख़्स को पकड़ रखा है जिस का इल्ज़ाम है कि उसे इस साल के अवाइल पाकिस्तान की इंटर सर्विस इंटेलीजेन्स ने भर्ती किया और ख़ुदकुश बमबार बनने की तर्बीयत दी ताकि मग़रिब

ईस्लामाबाद 27 अक्टूबर ( पी टी आई ) अफ़्ग़ान इंटेलीजेन्स सर्विस ने एक नौजवान शख़्स को पकड़ रखा है जिस का इल्ज़ाम है कि उसे इस साल के अवाइल पाकिस्तान की इंटर सर्विस इंटेलीजेन्स ने भर्ती किया और ख़ुदकुश बमबार बनने की तर्बीयत दी ताकि मग़रिबी इत्तिहादी फोर्सेस को निशाना बनाया जा सकी, एक नई बीबी सी डाकूमैंटरी से ये बात ज़ाहिर हुई है।

इस नौजवान शख़्स ने जिस का नाम नहीं बताया गया और जो काबुल के मुज़ाफ़ात में वाक़्य जेल में बंद है , इस ने कहा कि उसे मग़रिबी इत्तिहादी फोर्सेस के ख़िलाफ़ तालिबान की मिल्ट्री मुहिम में इस्तिमाल करने केलिए ख़ुदकुश बमबार बनने की तर्बीयत दी गई । इस ने कहा कि इस के मिशन की तैयारीयों की निगरानी पाकिस्तान में वाक़्य कैंप में एक आई ऐस आई ऑफीसर ने की ।

15 रोज़ा ट्रेनिंग के बाद उसे अफ़्ग़ानिस्तान में भेज दिया गया । इस ने मज़ीद कहा कि हम तीन थे । हमें स्याह शीशों वाली एक स्याह गाड़ी में सवार किराया गया । पुलिस ने ये कार नहीं रोकी क्योंकि ज़ाहिर तौर पर ये आई ऐस आई की गाड़ी थी ।

कोई भी उन की कारों को रोकने की हिम्मत नहीं करता है । उन लोगों ने मुझ से कहा कि तुम्हें धमाको वैस्ट कोट हासिल होगी और तुम्हें इसे धमाका से उड़ाना होगा । डाकूमैंटरी सीक्रेट पाकिस्तान के मुताबिक़ इस नौजवान ने लम्हा आख़िर में अपना इरादा बदल दिया और उसे अफ़्ग़ान एन्टुली जिन्स ने पकड़ लिया।

पाकिस्तान पर अक्सर ये इल्ज़ाम आइद हुआ है कि वो डबल गेम खेल रहा है , एक तरफ़ वो ज़ाहिर तौर पर अमरीकी हलीफ़ की हैसियत से काम करता है जबकि खु़फ़ीया तौर पर अफ़्ग़ानिस्तान में अपने दुश्मन को तर्बीयत देते हुए उन्हें मुसल्लह बना रहा है ।

TOPPOPULARRECENT