Thursday , October 19 2017
Home / Sports / आई पी एल की मुख़ालिफ़त राना तुंगा का शख़्सी ख़्याल

आई पी एल की मुख़ालिफ़त राना तुंगा का शख़्सी ख़्याल

दिल्ली डियर डेविल्स के कप्तान महेला जय वरधने ने साबिक़ श्रीलंका कप्तान अर्जना राना तुंगा की जानिब से आई पी एल पर तन्क़ीद को उन की शख़्सी राय क़रार दिया है । राना तुंगा ने अपने एक ब्यान में कहा था कि हिंदूस्तानी क्रिकेट बोर्ड ने आई पी

दिल्ली डियर डेविल्स के कप्तान महेला जय वरधने ने साबिक़ श्रीलंका कप्तान अर्जना राना तुंगा की जानिब से आई पी एल पर तन्क़ीद को उन की शख़्सी राय क़रार दिया है । राना तुंगा ने अपने एक ब्यान में कहा था कि हिंदूस्तानी क्रिकेट बोर्ड ने आई पी एल के ज़रीया क्रिकेट को नुक़्सान पहुँचाया है और आई पी एल के नतीजा में बेहतर टेस्ट खिलाड़ियों की बजाय क़स्साब पैदा होंगे ।

राना तुंगा ने 1996 में श्रीलंका टीम को वर्ल्ड कप में कामयाबी दिलाई थी । उन्होंने हिंदूस्तानी टीम की टेस्ट सलाहियतों में गिरावट के लिए भी बोर्ड को ज़िम्मेदार क़रार दिया है । जय वरधने ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि ये उन का शख़्सी ख़्याल हो सकता है ।

वो नहीं समझते कि राना तुंगा ने कभी आई पी एल की तेरफ़ की होया उसे पसंद करते हों। ये उन का अपना ख़्याल है । खेल के दीगर अज़ीम खिलाड़ी भी हैं जो आई पी एल को पसंद करते हैं। कई उसे हैं जो समझते हैं कि आई पी एल की वजह से खिलाड़ियों की सलाहियतों में इज़ाफ़ा हुआ है ।

जय वरधने ने हिंदूस्तान के उभरते हुए ऑलराउंडर रवींद्र जडेजा और ऑस्ट्रेलिया के डेविड वार्नर की मिसाल पेश की और कहा कि आई पी एल की वजह से उन खिलाड़ियों को अपनी सलाहियतों का मुज़ाहरा करने और क़ौमी टीम में जगह हासिल करने में मदद मिली है ।

उन्हों ने कहा कि रवींद्र जडेजा ने आई पी एल की मदद से ही अपना बैन अल-अक़वामी कैरियर बनाया है । उनके खेल में काफ़ी बेहतरी पैदा हुई है । कई और नौजवान खिलाड़ी भी हैं जो शख़्सी तौर पर इससे फ़ायदा उठा रहे हैं। उन्होंने कहा कि बहैसियत बल्लेबाज़ डेविड वार्नर ने ज़ाहिर कर दिया है कि किस तरह से टवन्टी 20 क्रिकेट की शुरूआत को बदला जा सकता है ।

अब वो ऑस्ट्रेलिया के ओपनिंग बल्लेबाज़ बन गए हैं। जिस मैच में उन्होंने अपनी पहली सेंचरी स्कोर की थी इसी में उन्होंने मैच का नक़्शा बदल दिया । जय वरधने ने कहा कि उन्हें ख़ुद अपने खेल में भी तब्दीली लानी पड़ी ताकि वो ख़ुद को टवन्टी 20 में कामयाब बना सकें।

इससे बहैसियत मजमूई ख़ुद उन के खेल में भी बेहतरी पैदा हुई है । इसी तरह दूसरे खिलाड़ी भी आई पी एल से मुस्तफ़ीद हो रहे हैं |

TOPPOPULARRECENT