Friday , October 20 2017
Home / India / आकाश मीज़ाईल का कामयाब तजुर्बा

आकाश मीज़ाईल का कामयाब तजुर्बा

हिन्दुस्तान ने देसी साख़ता ज़मीन से फ़िज़ा में वार करने वाले आकाश मीज़ाईल का कामयाब तजुर्बा किया। अड्डे शहि में टेस्ट‌ रेंज से किया गया ये तजुर्बा फ़िज़ाईया के आज़माईशी तजुर्बे का हिस्सा था। आकाश मीज़ाईल को चांदी पर के इंटीग्रेटेड टेस्ट

हिन्दुस्तान ने देसी साख़ता ज़मीन से फ़िज़ा में वार करने वाले आकाश मीज़ाईल का कामयाब तजुर्बा किया। अड्डे शहि में टेस्ट‌ रेंज से किया गया ये तजुर्बा फ़िज़ाईया के आज़माईशी तजुर्बे का हिस्सा था। आकाश मीज़ाईल को चांदी पर के इंटीग्रेटेड टेस्ट‌ रेंज कॉम्प्लेक्स थ्री से तकरीबन 3:18 बजे दिन दाग़ा गया। दिफ़ाई ज़राए ने ये बात बताई।

इंटीग्रेटेड टेस्ट‌ रेंज के डायरेक्टर एम वी के वी प्रसाद ने बताया कि मीज़ाईल का आज़माईशी तजुर्बा पूरी तरह कामयाब रहा। उन्होंने कहा कि जारीया हफ़्ते उस नवीत के मज़ीद चंद आज़माईशी तजुर्बात किए जाएंगे। आकाश मीज़ाईल औसत फ़ासले का हामिल है जो ज़मीन से फ़िज़ा में वार करने की सलाहियत रखता है और ये 25 कीलोमीटर के फ़ासले तक वार करसकता है और 60 किलोग्राम वार हेड ले जाने की सलाहियत का हामिल है।

इस मीज़ाईल को एक बयाट्री से लैस किया गया है जो अपने निशाना पर मुतवातिर कई मर्तबा हमला करसकता है। डिफ़ैंस रिसर्च एंड डेवेलपमेंट आर्गेनाइजेशन ने ये मीज़ाईल तैयार किया है। उसे फ़िज़ाईया में पहले ही शामिल किया जा चुका है लेकिन फ़ौज में शमूलीयत का ये क़तई मरहला होगा।

TOPPOPULARRECENT