Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / आज़मीने हज्ज के दो क़ाफ़िले सऊदी अरब रवाना

आज़मीने हज्ज के दो क़ाफ़िले सऊदी अरब रवाना

हैदराबाद 27 अगस्त: तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के आज़मीन की रवानगी का सिलसिला इख़तेतामी मरहले में दाख़िल हो चुका है। इस तरह हज कैंप 2016 के इख़तेताम के लिए सिर्फ दो क़ाफ़िलों की रवानगी बाक़ी है। 3 क़ाफ़िलों में 1020 आज़मीन-ए-हज्ज सऊदी अरब के लिए रवाना हुए।

पहले दो क़ाफ़िले सुबह की इबतेदाई साअतों में हज हाउस से शम्सआबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के लिए रवाना हुए जिन्हें स्पेशल ऑफीसर तेलंगाना हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर और सदर नशीन आंध्र प्रदेश हज कमेटी मोमिन हुसैन ने विदा किया। क़ाफ़िलों में आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के अलावा कर्नाटक के 4 अज़ला के आज़मीन शामिल थे। हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले माबक़ी आज़मीन भी सऊदी अरब के लिए रवाना हो गए। अब तक हज कैंप से जुमला 13 क़ाफ़िले एयर-इंडिया की ख़ुसूसी परवाज़ों के ज़रीये मक्का मुकर्रमा पहुंच चुके हैं। हज हाउस और शम्सआबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के हज टर्मिनल में आज़मीन-ए-हज्ज के लिए बेहतर इंतेज़ामात किए गए थे। सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने हज हाउस का दौरा करते हुए तीसरे क़ाफ़िले की रवानगी के इंतेज़ामात की निगरानी की। उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो आख़िरी क़ाफ़िले की रवानगी तक इंतेज़ामात के सिलसिले में चौकसी बरक़रार रखें।

उन्होंने ओहदेदारों से कहा कि वो ख़ादिम अलहजाज के ज़रीये मक्का मुकर्रमा में आज़मीन-ए-हज्ज के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल करें। 13 वीं क़ाफ़िले को हज कैंप से रवाना किया गया। शम्सआबाद एयरपोर्ट से रात 9 बजकर 20मिनट पर इस क़ाफ़िले ने परवाज़ की। 27और 28अगस्त को एक, एक फ़्लाईट रवाना होगी और 28 अगस्त के आज़मीन ने भी अपनी बुकिंग मुकम्मिल करली है।

27अगस्त को दोपहर 2 बजकर 20 मिनट पर 14 वीं क़ाफ़िला एयरपोर्ट से परवाज़ करेगा और इस क़ाफ़िले के आज़मीन को 10:30 बजे सुबह हज हाउस से रवाना किया जाएगा। 28 अगस्त को आख़िरी क़ाफ़िले में 120 आज़मीन मौजूद रहेंगे और ये फ़्लाईट अली उल-सुबह 5 बजकर 50 मिनट पर मुक़र्रर थी ताहम प्रोग्राम में तबदीली के बाद अब ये तक़रीबन एक घंटा पहले 4 बजकर 45 मिनट पर रवाना होगी। चूँकि इस तैयारे में नशिस्तों की गुंजाइश मज़ीद बाक़ी रहेगी लिहाज़ा तवक़्क़ो है कि मुंबई या किसी और शहर से भी आज़मीन को इस तैयारे में शामिल किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT