Wednesday , August 23 2017
Home / Khaas Khabar / आज़मीने हज्ज को बेहतर सहूलतों की फ़राहमी के लिए हुकूमत संजीदा

आज़मीने हज्ज को बेहतर सहूलतों की फ़राहमी के लिए हुकूमत संजीदा

हैदराबाद 28 जुलाई:हज 2015 के लिए तेलंगाना हज कमेटी की सरगर्मीयों का टीका अंदाज़ी कैंप के ज़रीये अमलन आग़ाज़ होगया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने हज हाउज़ नामपली में हैदराबाद के आज़मीने हज्ज के लिए टीका अंदाज़ी कैंप का इफ़्तेताह किया।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत आज़मीने हज्ज को बेहतर सहूलतों की फ़राहमी के सिलसिले में संजीदा है और हुकूमत ने हज कमेटी के बजट में इज़ाफ़ा करते हुए दो करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं।

2 सितंबर से आज़मीने हज्ज की रवानगी का आग़ाज़ होगा और 8 सितंबर तक 16 परवाज़ें हैदराबाद से जेद्दाह के लिए रवाना होंगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि तेलंगाना हुकूमत आज़मीने हज्ज की बेहतर ख़िदमत के लिए तैयार है और चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने इस सिलसिले में ख़ुसूसी दिलचस्पी ज़ाहिर की है।

उन्होंने कहा कि हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात बहरसूरत फ़राहम करेगी। अक़लियतों की तालीमी-ओ-मआशी पसमांदगी की बुनियाद पर ये तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि दो साल के वक़फे के बाद जारीया साल मक्का मुकर्रमा में रुबात में क़ियाम की सहूलत का आग़ाज़ हुआ है। 597 आज़मीन के लिए 3 इमारतें हासिल की गईं और ये पहला मौक़ा है कि नाज़िर रुबात ने रुबात में क़ियाम करने वाले तमाम आज़मीन के लिए मुफ़्त खाने का इंतेज़ाम किया है।

उन्होंने कहा कि हैदराबाद में 3 दिन तक टीका अंदाज़ी कैंप रहेगा जिस के बाद अज़ला में भी ये कैंपस मुनाक़िद किए जाऐंगे। उन्होंने हज कमेटी की तरफ से किए जा रहे इंतेज़ामात की तफ़सीलात बयान कीं। इस मौके पर डायरेक्टर अक़लियती बहबूद मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर , डायरेक्टर इंस्टीटियूट आफ़ प्रिवेंटिव मेडिसन डॉ के अमरेन्द्र रेड्डी और दूसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT